Poznáváte se v tom? Já moc dobře. Co si budeme povídat, už dávno jsou pryč časy, kdy stačilo napsat dobrý text inzerátu a ten přitáhl dostatek zájemců o hledané místo. Ať se nám to líbí nebo ne, dobrý personalista by měl držet krok s dobou, dávat příspěvky na sociální sítě, ... jednoduše podílet se na budování Employer Brandingu. A to se bez dobré grafiky neobejde.
Nenechte se mýlit, tento kurz z vás rozhodně neudělá profesionální grafiky, ale pomůže vám (jako negrafikům), abyste si uměli (během několika kliknutí) vytvořit skvěle vypadající grafiku (inzerát, přání, prezentace, apod.). Jen to, co vám jako personalistům pomůže při vaší profesi (nic víc ani nic míň, prostě tak akorát).
Už vám došla trpělivost a rádi byste se naučili dělat
skvěle vypadající grafiku sami a během pár minut?
VĚŘÍM, ŽE NENÍ NÁHODA, ŽE JSTE PRÁVĚ TEĎ A TADY.
- Mám 12 let praxe jako personalista.
- Poslední cca 3 roky se denně věnuji personálnímu marketingu, kde je grafika alfou a omegou.
- Kreativní tvorba je můj celoživotní koníček - a jsem nadšená, že jej můžu využívat i ve své profesi personalisty.
- Se svými klienty konzultuji kompletní vzhled náborových kampaní, návrhů kariérních stránek i papírových letáků.
- Vytvořila jsem stovky grafických postů na sociální sítě, desítky obalů na e-booky a několik webových stránek.
- Nejsem profesionální grafik a nepoužívám složité programy - všechno co umím, jsem se naučila cestou pokus a omyl v kombinaci s vrozeným citem pro harmonii a pro detail. Díky mému know-how ušetříte spoustu času a hlavně nervů.
Vytvářet grafiku je dnes nezbytností pro každého, kdo
HLEDÁ NOVÉ ZAMĚSTNANCE a BUDUJE ZNAČKU ZAMĚSTNAVATELE.
Vím, o čem mluvím, protože personalistika a grafika jsou mým denním chlebem už řadu let. Jen
za poslední 3 roky jsem vytvořila více než:
Věřte mi, že nikdy nebylo snazší vytvořit si obrázky a texty, které vypadají opravdu skvěle. Ukážu vám, jak na to.
VYTVOŘILA JSEM PRO VÁS JEDINEČNÝ ON-LINE KURZ
CO VÁM TENTO KURZ PŘINESE?
- pomůže vám při vaší práci personalistyAbyste mohli autentičtěji předat vzkaz (sdílení příspěvků na soc. sítích, grafika k inzerátu, letáky apod.), proč mají u vás lidé pracovat, je dobré připojit k textu i grafiku. A co si budeme povídat, ne každý má k ruce odborníka, který mu s tím pomůže anebo mu předá alespoň základy.
- sami zvládnete vytvořit velmi dobře vypadající grafikuTj. za zlomek peněz i času oproti externímu grafikovi (jestli máte ve firmě definované logo a jednotný vizuální styl, pak je to značka ideál - můžete s tím pracovat a upravovat jen drobnosti).
- získáte pro svoji práci větší svobodu a nezávislostKdykoliv potřebujete jen malou úpravu (změnu termínu nástupu v inzerci), zvládnete ji sami během několika kliknutí myší a nemusíte se doprošovat grafika (pokud nějakého máte k dispozici), který obvykle řeší mnohem zásadnější úkoly.
- ušetříte spoustu času a energiePředám vám to, co mně samotné velmi dobře slouží při práci personalisty a co jsem se postupně učila 3 roky. Opravdu se nejedná o rekvalifikační kurz na grafika a ani se za žádného grafika nepovažuji. Naučím vás jednoduché nástroje a fígle, které určitě využijete.
- zvýší se důvěryhodnost vaší práce při budování Employer BrandinguJako personalista reprezentujete firmu navenek a asi není překvapením, že dobře vypadající grafika se podílí na oslovení většího počtu potenciálních kandidátů a budování kvalitního Employer Brandingu.
Věděli jste, že až 80 % podnětů vnímáme převážně očima? Abyste mezi stovkami nabídek přitáhli právě vy pozornost zájemců o práci, je důležité podpořit text inzerátu autentickým vizuálním stylem.
PRO KOHO JE KURZ URČENÝ?
- pro personalisty, kteří chtějí být o krok napřed než konkurence,
- pro asistentky nebo mzdové účetní, které suplují práci personalisty,
- pro manažery, kteří si sami hledají schopné lidi do týmu,
- pro freelancery, kteří působí v oblasti HR,
- pro personální agentury, které chtějí oslovovat kvalitní lidi i přes sociální sítě,
- pro menší firmy, které potřebují kvalitní design a nemají mega rozpočet jako korporáty,
"Už dnes cca 40–45 % lidí prochází nabídky práce v mobilu. Personalistům to přináší velkou výzvu - jak během pár sekund zájemce zaujmout i jak koncipovat celý inzerát.“
CO SE V KURZU NAUČÍTE?
- odzkoušené srozumitelné návody a fungující postupy z praxe (formou textu i videa), jak si jednoduše vytvořit dobře vypadající grafiku,
- jak pracovat s vybranými on-line grafickými nástroji, které jsou k dispozici zdarma a není třeba je instalovat do počítače,
- jak u grafiky přemýšlet a kde hledat inspiraci.
S podrobným obsahem kurzu vás podrobně seznámím, jakmile bude hotový.
Teda klobou dolů, protože po absolvování kurzu snad není možné, aby si studenti nedokázali s grafikou poradit (včetně těch, kteří jsou úplní začátečníci). Já osobně jsem samouk a vím, kolik času mi zabere vygooglit a naučit se něco, co k práci potřebuju a tady je vše téměř na zlatém podnose. Našel jsem tu vychytávky, které jsem do teď neznal a těším se, až odzkouším další. Za mě má kurz obrovský potenciál - je komplexní, srozumitelný, praktický a uživatelům ušetří nejenom spoustu času, ale i nervů.
JAK BUDE KURZ PROBÍHAT?
"Mým cílem je, naučit vás, jak energii vaší firmy vtisknout nejen do slov, ale i do grafiky, abyste do firmy přitáhli přesně takové zaměstnance, kteří právě takovou energii hledají."
Prodávám vám službu, ne produkt, a proto jsem studium nastavila následovně:
- KURZ BUDE PROBÍHAT 4 TÝDNYNa začátku každého týdne se vám v členské sekci otevře jedna z kapitol. Po měsíci tak budete mít celý kurz přístupný (přesto doporučuji držet se postupných kroků s ostatními, protože vás to nenechá odložit kurz na "někdy jindy = nikdy").
- BUDU VAŠÍM PRŮVODCEMKaždý den ode mě dostanete e-mail s informací, co je "na pořadu dne". Společně projdeme 1 až 2 lekce z příslušné kapitoly, aby vám vše zabralo jen pár minut pracovního času denně. Je tak věší šance, že si udržíte motivaci i tempo, kurz úspěšně dokončíte a hlavně vše využijete pro svoji práci (a nejspíš i v soukromí).
- ZÍSKÁTE ZPĚTNOU VAZBU NA VAŠI PRÁCIDíky přístupu do uzavřené Facebookové skupiny můžete sdílet svoje poznatky, dotazy a díla s ostatními a vytvořit si funkční komunitu, která je k nezaplacení a může být velkým tahounem nejen k dokončení kurzu, ale hlavně aplikování znalostí v reálném životě.
Věděli jste, že grafika (obrázky - barvy - fonty) působí podprahově, vytváří emoce a pomáhá autenticky dokreslovat inzerát /pracovní prostředí i kulturu společnosti?
MOŽNÁ VÁS NAPADAJÍ NÁSLEDUJÍCÍ OTÁZKY
Je kurz určený výhradně personalistům?
Máme už vytvořený firemní vizuál, k čemu mi kurz bude?
Proč se učit od personalisty místo grafika profesionála?
Musím si instalovat něco do počítače?
Proč je kurz otevřený po dobu právě 180 dní?
Kolikrát můžu kurz během 6 měsíců absolvovat?
Zvládnu kurz i já, když jsem grafiku nikdy nedělal/a?
Budu mít na tvoření grafiky dost času? Už teď nevím, co dřív.
Je možné absolvovat kurz i naživo?
Máte-li na mě nějaký jiný dotaz,
napište mi na martina@martinakolackova.cz, nebo volejte na číslo 702 003 934
INSPIRUJTE SE MOU TVORBOU
DALŠÍ INSPIRACE PRO VYUŽITÍ GRAFIKY V PERSONALISTICE
Infografika, přání k narozeninám nebo k narození dítěte, pozvánky na společné akce, poděkování, vizitky, jmenovky, prezentace, letáky, inzerce pro hledání nových kolegů, posty na Facebook, Instagram nebo Linkedin, obal na e-book (brožura o firmě, k benefitům, pro orientaci po nástupu apod.), koláže ze společných akcí a spousta dalších...
PRÁCE NA KURZU SE BLÍŽÍ DO FINÁLE
Nechcete, aby Vám kurz utekl? Dejte mi svůj e-mail a jakmile kurz dokončím, pošlu Vám zprávu.
Nemusíte se bát, e-mail bude použitý výhradně k zaslání informace o kurzu.