Poznáváte se v tom? Já moc dobře. Co si budeme povídat, už dávno jsou pryč časy, kdy stačilo napsat dobrý text inzerátu a ten přitáhl dostatek zájemců o hledané místo. Ať se nám to líbí nebo ne, dobrý personalista by měl držet krok s dobou, dávat příspěvky na sociální sítě, ... jednoduše podílet se na budování Employer Brandingu. A to se bez dobré grafiky neobejde.

Nenechte se mýlit, tento kurz z vás rozhodně neudělá profesionální grafiky, ale pomůže vám (jako negrafikům), abyste si uměli (během několika kliknutí) vytvořit skvěle vypadající grafiku (inzerát, přání, prezentace, apod.).  Jen to, co vám jako personalistům pomůže při vaší profesi (nic víc ani nic míň, prostě tak akorát). 

Už vám došla trpělivost a rádi byste se naučili dělat

skvěle vypadající grafiku sami a během pár minut?

 

VĚŘÍM, ŽE NENÍ NÁHODA, ŽE JSTE PRÁVĚ TEĎ A TADY.

  • Mám 12 let praxe jako personalista.
  • Poslední cca 3 roky se denně věnuji personálnímu marketingu, kde je grafika alfou a omegou.
  • Kreativní tvorba je můj celoživotní koníček - a jsem nadšená, že jej můžu využívat i ve své profesi personalisty.
  • Se svými klienty konzultuji kompletní vzhled náborových kampaní, návrhů kariérních stránek i papírových letáků.
  • Vytvořila jsem stovky grafických postů na sociální sítě, desítky obalů na e-booky a několik webových stránek.
  • Nejsem profesionální grafik a nepoužívám složité programy - všechno co umím, jsem se naučila cestou pokus a omyl v kombinaci s vrozeným citem pro harmonii a pro detail.  Díky mému know-how ušetříte spoustu času a hlavně nervů.

Vytvářet grafiku je dnes nezbytností pro každého, kdo

 

HLEDÁ NOVÉ ZAMĚSTNANCE a BUDUJE ZNAČKU ZAMĚSTNAVATELE. 

Vím, o čem mluvím, protože personalistika a grafika jsou mým denním chlebem už řadu let. Jen
za poslední 3 roky jsem vytvořila více než:

0
webů
0
obalů na e-booky
0
postů na sociální sítě

 

Věřte mi, že nikdy nebylo snazší vytvořit si obrázky a texty, které vypadají opravdu skvěle. Ukážu vám, jak na to.

VYTVOŘILA JSEM PRO VÁS JEDINEČNÝ ON-LINE KURZ

CO VÁM TENTO KURZ PŘINESE?

  • pomůže vám při vaší práci personalisty
    Abyste mohli autentičtěji předat vzkaz (sdílení příspěvků na soc. sítích, grafika k inzerátu, letáky apod.), proč mají u vás lidé pracovat, je dobré připojit k textu i grafiku. A co si budeme povídat, ne každý má k ruce odborníka, který mu s tím pomůže anebo mu předá alespoň základy.
  • sami zvládnete vytvořit velmi dobře vypadající grafiku
    Tj. za zlomek peněz i času oproti externímu grafikovi (jestli máte ve firmě definované logo a jednotný vizuální styl, pak je to značka ideál - můžete s tím pracovat a upravovat jen drobnosti).
  • získáte pro svoji práci větší svobodu a nezávislost
    Kdykoliv potřebujete jen malou úpravu (změnu termínu nástupu v inzerci), zvládnete ji sami během několika kliknutí myší a nemusíte se doprošovat grafika (pokud nějakého máte k dispozici), který obvykle řeší mnohem zásadnější úkoly.
  • ušetříte spoustu času a energie
    Předám vám to, co mně samotné velmi dobře slouží při práci personalisty a co jsem se postupně učila 3 roky. Opravdu se nejedná o rekvalifikační kurz na grafika a ani se za žádného grafika nepovažuji. Naučím vás jednoduché nástroje a fígle, které určitě využijete.
  • zvýší se důvěryhodnost vaší práce při budování Employer Brandingu
    Jako personalista reprezentujete firmu navenek a asi není překvapením, že dobře vypadající grafika se podílí na oslovení většího počtu potenciálních kandidátů a budování kvalitního Employer Brandingu.
inzerát PŘED
inzerát PO

Věděli jste, že až 80 % podnětů vnímáme převážně očima? Abyste mezi stovkami nabídek přitáhli právě vy pozornost zájemců o práci, je důležité podpořit text inzerátu autentickým vizuálním stylem.

PRO KOHO JE KURZ URČENÝ?

  • pro personalisty, kteří chtějí být o krok napřed než konkurence,
  • pro asistentky nebo mzdové účetní, které suplují práci personalisty,
  • pro manažery, kteří si sami hledají schopné lidi do týmu,
  • pro freelancery, kteří působí v oblasti HR,
  • pro personální agentury, které chtějí oslovovat kvalitní lidi i přes sociální sítě,
  • pro menší firmy, které potřebují kvalitní design a nemají mega rozpočet jako korporáty,

"Už dnes cca 40–45 % lidí prochází nabídky práce v mobilu. Personalistům to přináší velkou výzvu - jak během pár sekund zájemce zaujmout i jak koncipovat celý inzerát.“
Tomáš Ervín DombrovskýGuru na poli HR, analytik LMC s lidským přesahem

CO SE V KURZU NAUČÍTE?

  • odzkoušené srozumitelné návody a fungující postupy z praxe (formou textu i videa), jak si jednoduše vytvořit dobře vypadající grafiku,
  • jak pracovat s vybranými on-line grafickými nástroji, které jsou k dispozici zdarma a není třeba je instalovat do počítače,
  • jak u grafiky přemýšlet a kde hledat inspiraci.

S podrobným obsahem kurzu vás podrobně seznámím, jakmile bude hotový.


Teda klobou dolů, protože po absolvování kurzu snad není možné, aby si studenti nedokázali s grafikou poradit (včetně těch, kteří jsou úplní začátečníci). Já osobně jsem samouk a vím, kolik času mi zabere vygooglit a naučit se něco, co k práci potřebuju a tady je vše téměř na zlatém podnose. Našel jsem tu vychytávky, které jsem do teď neznal a těším se, až odzkouším další. Za mě má kurz obrovský potenciál - je komplexní, srozumitelný, praktický a uživatelům ušetří nejenom spoustu času, ale i nervů.
Ing. Martin ČáslavskýManažer Back Office zodpovědný za nábory

JAK BUDE KURZ PROBÍHAT?

"Mým cílem je, naučit vás, jak energii vaší firmy vtisknout nejen do slov, ale i do grafiky, abyste do firmy přitáhli přesně takové zaměstnance, kteří právě takovou energii hledají."

Prodávám vám službu, ne produkt, a proto jsem studium nastavila následovně:


  • KURZ BUDE PROBÍHAT 4 TÝDNY
    Na začátku každého týdne se vám v členské sekci otevře jedna z kapitol. Po měsíci tak budete mít celý kurz přístupný (přesto doporučuji držet se postupných kroků s ostatními, protože vás to nenechá odložit kurz na "někdy jindy = nikdy").
  • BUDU VAŠÍM PRŮVODCEM
    Každý den ode mě dostanete e-mail s informací, co je "na pořadu dne". Společně projdeme 1 až 2 lekce z příslušné kapitoly, aby vám vše zabralo jen pár minut pracovního času denně. Je tak věší šance, že si udržíte motivaci i tempo, kurz úspěšně dokončíte a hlavně vše využijete pro svoji práci (a nejspíš i v soukromí).
  • ZÍSKÁTE ZPĚTNOU VAZBU NA VAŠI PRÁCI
    Díky přístupu do uzavřené Facebookové skupiny můžete sdílet svoje poznatky, dotazy a díla s ostatními a vytvořit si funkční komunitu, která je k nezaplacení a může být velkým tahounem nejen k dokončení kurzu, ale hlavně aplikování znalostí v reálném životě.

Věděli jste, že grafika (obrázky - barvy - fonty) působí podprahověvytváří emoce a pomáhá autenticky dokreslovat inzerát /pracovní prostředí i kulturu společnosti?

MOŽNÁ VÁS NAPADAJÍ NÁSLEDUJÍCÍ OTÁZKY

Je kurz určený výhradně personalistům?

Kurz je vhodný pro všechny, kteří při své práci chtějí vytvářet grafiku, která bude mít šmrnc a nebudou "obtěžovat" s každým detailem svého kamaráda nebo markeťáka. Každopádně uváděné příklady jsou zaměřené převážně na využití pro HR marketing pro kohokoliv, kdo to má ve firmě na starosti.

Máme už vytvořený firemní vizuál, k čemu mi kurz bude?

Firemní vizuál je super základ. Můžete si ho nahrát do programu a pak jen hravě upravovat konkrétní texty např. pro inzerát (vždy jednoduše a tak, aby byly v souladu s firemními pravidly - logo, fonty, barevnost apod.)

Proč se učit od personalisty místo grafika profesionála?

Kurz je ušitý na míru potřebám personalistů a využívá jednoduché a rychlé on-line nástroje, které využijete a nebudou vám "ležet ve skříni." Ze zkušenosti vím, že grafik profesionál nemá přesah do personalistiky, využívá často drahé profesionální programy, a obvykle má takové komplexní znalosti, že je pro něj těžké předat základy svých znalostí formou, která není příliš složitá.

Musím si instalovat něco do počítače?

Ne, všechno jsou to on-line nástroje, které není třeba instalovat. Díky tomu s nimi můžete pracovat i na firemních počítačích, kde bývají jakékoliv instalace zakázané.

Proč je kurz otevřený po dobu právě 180 dní?

Společně zvládneme kurz za 4 týdny, aniž by vám to výrazně zasahovalo do pracovního tempa. 180 dní je tak akorát, abyste měli možnost si kurz projít vícekrát a současně, abyste si ho nekoupili a neoddalovali jeho spuštění na dobu "až někdy", ze které se často stává NIKDY. Věřte, vím o čem mluvím.

Kolikrát můžu kurz během 6 měsíců absolvovat?

Neomezeně. Každopádně doporučuji využít sílu všech a společně jít krok po kroku, což zvyšuje motivaci kurz dokončit a současně se seznámit a vytvořit přátelství. Samozřejmě, můžete začít kdykoliv. Po 4 týdnech je celý kurz otevřený a bude po celou dobu 6 měsíců.

Zvládnu kurz i já, když jsem grafiku nikdy nedělal/a?

Kurz je ideální pro začátečníky i mírně pokročilé. Nebojte se, zvládne ho opravdu každý, který je běžným uživatelem počítače. Pokud jste personalista nebo kdokoliv ve firmě, kdo by rád využil sílu sociálních sítí a neví, jak si udělat profi grafiku, pak jste tu správě.

Budu mít na tvoření grafiky dost času? Už teď nevím, co dřív.

Je jasné, že zpočátku vám grafika vezme víc minut, ale jakmile si vytvoříte svůj rukopis a layout (ten vám může vytvořit i externista), pak budete mít post k inzerátu vytvořený hravě během 5 minut.

Je možné absolvovat kurz i naživo?

O této variantě přemýšlím, ale záleží na poptávce. Máte-li zájem o individuální kurz nebo celodenní kurz naživo, napište mi na martina@martinakolackova.cz.

Máte-li na mě nějaký jiný dotaz,

napište mi na martina@martinakolackova.cz, nebo volejte na číslo 702 003 934

INSPIRUJTE SE MOU TVORBOU

DALŠÍ INSPIRACE PRO VYUŽITÍ GRAFIKY V PERSONALISTICE

Infografika, přání k narozeninám nebo k narození dítěte, pozvánky na společné akce, poděkování, vizitky,  jmenovky, prezentace, letáky, inzerce pro hledání nových kolegů, posty na Facebook, Instagram nebo Linkedin, obal na e-book (brožura o firmě, k benefitům, pro orientaci po nástupu apod.), koláže ze společných akcí a spousta dalších...

PRÁCE NA KURZU SE BLÍŽÍ DO FINÁLE

Nechcete, aby Vám kurz utekl? Dejte mi svůj e-mail a jakmile kurz dokončím, pošlu Vám zprávu.

Nemusíte se bát, e-mail bude použitý výhradně k zaslání informace o kurzu.