KONZULTACE / KARIÉRNÍ PORADENSTVÍ

 Odesíláte životopisy a motivační dopisy na relevantní pracovní nabídky a stejně si vás nezvou na pohovory?

Dostáváte zamítavé odpovědi a netušíte proč?

Hledáte práci, ve které nejlépe využijete svých silných stránek?


POJĎME SPOLU ROZKLÍČOVAT, CO DĚLAT, ABYSTE ZÍSKALI PRÁCI, O KTEROU SKUTEČNĚ STOJÍTE A ZA PENÍZE, KTERÉ ODPOVÍDAJÍ VAŠÍ HODNOTĚ!


Cena za konzultaci

1 500 Kč / 60 minut nebo 2 000 kč / 90 minut

JAK JSOU VÝHODY SPOLEČNÉ KONZULTACE?

zvýší Vaši šanci získat pracovní nabídku

díky zpětné vazbě se dozvíte, jak působíte, kde děláte chyby a co dělat jinak, abyste si získali důvěru zaměstnavatele

budete se cítit jistější

vysvětlím vám na konkrétních příkladech, na co je důležité se zaměřit v životopise i u pohovoru - když budete vědět, co se od Vás čeká, budete ve své prezentaci sebejistější

zlepšíte si vyjadřovací schopnosti

někdy je důležitější jak něco řeknete, než co řeknete - získáte ode mě konkrétní tipy na co si máte dát právě Vy pozor

uvědomíte si svoji hodnotu

navedu Vás otázkami k zamyšlení se nad svojí hodnotou, kterou jste třeba vůbec neviděli v takovém světle, v jakém byste ji měli vidět.

prozradím Vám úhel pohledu personalisty

na jaké fráze jsou personalisté alergičtí a naopak čím zaujmete a vzbudíte pozitivní pozornost

dostanete se k cíli rychleji

s každým neúspěšným pohovorem můžete přicházet o skvělé příležitosti a být frustrovaní - nastavím Vám zrcadlo tak, abyste našli práci nejlépe už na dalším pohovoru

JAK KONZULTACE FUNGUJE

  • Objednáte a zaplatíte si službu (viz objednávkový formulář dole na stránce),
  • Na e-mail "martina@martinakolackova.cz" mi pošlete Váš aktuální životopis. 
  • Nejpozději do 48 hodin se Vám ozvu a domluvíme si termín telefonického/skype konzultace (osobní konzultace poskytuji jenom výjimečně a to převážně v Brně). Pokud by se tak nestalo, prosím, neváhejte mi zavolat na tel. číslo 702 003 934.

MÍ ZÁKAZNÍCI SI NEJVÍC CENÍ ZPĚTNÉ VAZBY, KONKRÉTNÍCH TIPŮ NA ZLEPŠENÍ A  ZNOVU OBJEVENÉHO SEBEVĚDOMÍ, ENERGIE A POSLÁNÍ.

 


"Martino, děkuji ti za to, že jsi mi před pár lety pomohla uvědomit si, že opravdu umím (i když jsem si myslela opak), naprosto přesně jsi pojmenovala to co umím (bez detailní znalosti mého oboru). Dodala jsi mi odvahu, vystoupit z komfortní zóny, "s tebou" za zády či ve spolupráci jsem si připadala pro budoucí zaměstnavatele neodolatelná, dodala jsi mi v té době tolik potřebnou oporu a ujištění, že jsem potřebná v tom co dělám a ze je to správně. Myslím, že možná ani netušíš co spolupráce s tebou dokáže klientovi dát. Ne vždy mají všichni potřebu ti dát zpětnou vazbu."

Jana Hladkámanažer kontroly a kvality, Regiojet

"Martina pro mne je a bude mentorem, příkladem a přítelem v oblasti nejenom personalistiky. Její pohled na věc, kdy se dokáže oprostit od osobního pohledu a na řešený problém pohlédnout očima zkušeného profesionála, mne opakovaně utvrzuje v přesvědčení, že bychom všichni v HR potřebovali víc takových Koláčkových. Ze spolupráce s Martinou mám opakovaně výborný pocit. Rád Martinu a její práci doporučuji ať již jednotlivcům, tak i společnostem všech velikostí. Martino, ještě jednou - Děkuji."

Milan PešekManufacturing Lead ve společnosti Ammann Group

STAČÍ VYPLNIT OBJEDNÁVKU A MŮŽEME ZAČÍT

MÁTE-LI DOTAZ, KONTAKTUJTE MĚ

Kontakt:

Martina Koláčková

martina@martinakolackova.cz

+420 702 003 934

 

CHTĚLI BYSTE SE PŘECE JENOM PŘIPRAVIT NA POHOVOR SAMI, POKUD BYSTE K TOMU MĚLI DOSTATEK INFORMACÍ?

pak si můžete stáhnout e-book Krok za krokem k nové práci, kde Vám předám vše, co vychází z mých letitých zkušeností personalistky:

  • jak objevit, kterým směrem se profesně ubírat,
  • tajemství jak vytvořit úspěšný životopis, který prodá vaše kvality,
  • odzkoušený vzorec pro vytvoření motivačního dopisu, vaší vstupenky na pohovor,
  • jak využít potenciál profesní sítě LinkedIn a dostávat nabídky přímo od zaměstnavatelů,
  • 9 tradičních i netradičních možností kde a jak hledat práci,
  • řadu rad a tipů, které Vás dokonale připraví na úspěšné zvládnutí pohovoru

a spoustu dalších detailů, které rozhodují o tom, jestli budete úspěšnější než Vaši konkurenti.

Share