

PROČ JE VĚTŠINA INZERÁTŮ NABÍDEK PRÁCE POŘÁD JAKO PŘES KOPÍRÁK?
Nemyslím si, že by bylo všem personalistům jedno, jak jejich inzerát vypadá.
Podle mě je důvodem mix různých faktorů:
▶️ školství, které nás naučilo převážně parafrázovat místo přemýšlení,
▶️ nedostatek kreativity, vlastní invence a schopnosti inspirovat se jinde (a jen tupě nekopírovat),
▶️ chybějící empatie a tím schopnost nacítit se na firmu i na to, jaké relevantní informace kandidáti potřebují vědět,
▶️ neschopnost být partnerem manažerovi – usměrnit jeho požadavky, zjistit ne co chce, ale co potřebuje
▶️ strach, jestli to bude dost dobré a přesvědčení, že to neumím,
▶️ málo času (a to i přesto, že víme, že pokud neuděláme dobré zadání, veškerá další práce je zbytečná, protože jdeme špatným směrem),
▶️ nulová motivace (ať už pramenící z osobnosti personalisty nebo ze situace ve firmě),
▶️ nedostatek kvalitních příkladů v praxi (a i když jsou, to, co je super pro mladou firmu není super pro klasickou strojírenskou – tj. musíte umět krást jako umělec).
Doplníte další?