SOCIÁLNÍ SÍTĚ – DALŠÍ DŮVOD STARAT SE O SVÉ ZAMĚSTNANCE
To, že obliba sociálních sítí stále roste, nikoho nepřekvapí. Průzkum z roku 2017 v ČR uvádí, že skoro 80 % zaměstnanců tráví každý den na soc. sítích průměrně až 2,5 hodiny.
Některé firmy si tento potenciál uvědomují, ale řada z nich zapomíná na to, že lidé mnohem více věří informacím, které se k nim dostanou na doporučení. Tj. pokud budete jako firma šířit, jak se u vás vaši zaměstnanci mají super, ale nikdo z vašich lidí přirozeně nic podobného nešíří (nebo dokonce bude nadávat), bude to působit jako nevěrohodný marketing (zbytečně vyhozené peníze).
Už víte, co tím chci říct? Vracím se k myšlence, kterou uvádím poměrně často – starejte se dobře o své zaměstnance (a věřte mi, nejde jen o peníze!) a vaši spokojení zaměstnanci se budou dobře starat o vaše zákazníky a současně tak budou budovat dobré jméno zaměstnavatele.
Je jasné, že taková investice do vlastních lidí se vám může mnohonásobně vrátit.
Přidejte se k diskutujícím na LinkedInu >>