

➡️ texty inzerátů generované AI, které jsou/budou jako přes kopírák
➡️ automaticky generované odpovědi na zaslané životopisy, které vás akorát tak naštvou (chtěli jste rychlost, máte ji…. ale bez individuálního přístupu).
➡️ místo možnosti se kohokoliv zeptat a zamyslet se jen on-line samoobsluha/appka, kde máte jasně vymezený koridor pro přesně vymezené volby
➡️ přestáváte si mít s lidmi co říct a tak lidské vazby upadají (není čas se jen tak vidět). Lidské porozumění hledáme na kurzech, u koučů, psychologů….hledáte, co je s vámi špatně..
Díky AI už dneska těžko poznáte podvodníka od kvalitního odborníka. Je to taková doba UHO (pro mladší „Univerzální hnědá omáčka“). Naleštěná bída robotů, kdy všichni navenek dělají a říkají totéž (co chce slyšet většina a po čem je poptávka), ideálně, kdyby i fyzicky vypadali stejně (stejné rty, obočí, řasy..)…Podobně jako nákup na TEMU nebo Aliexpressu s krásnými obrázky a fotkami… a realita často naprosto opačná.
Prý je to všechno proto, že poptáváme pohodlnost a rychlost. Ale je to tak skutečně? Všímám si, že už desítky let žijeme MARKETING TLAČENÝ NABÍDKOU (možná je na to odborný výraz), který nám podsouvá myšlenky: Jak jsem bez tohoto mohla vůbec žít!
Toto mi změní život!
Toto musím mít, nebo mi ujede vlak.
Mají to všichni a když to nebudu mít, nezapadnu a budu trapná…
Psychologické hry, které už někteří prokoukli a hledají to, co si nechali vzít. Zdraví v přírodě, smysluplnost v práci, opravdovost, fyzickou práci, tvoření, přirozený pohyb, samotu, potřebu jen tak být pro utříbení si myšlenek, odpočinek (bez TV, her, podcastů, soc. sítí), vzájemnou diskusi…někoho, kdo jim naslouchá.
Vzpomeňte si na to, až uslyšíte/uvidíte zase větu: „Toto musíte, jinak vám ujede vlak!“ Možná ano, ale možná je to další slepá vývojová větev.
Já tu zůstávám pro všechny, kdo to dnes vnímají podobně. I pro ty z vás, co se mi teď pochlebují, jak jsem trapná. Abyste se měli kam vrátit, když budete časem hledat „ruční výrobu, protože ta strojová vám nedala to, co potřebujete“.
P.S. sledujte, jak se lidi chovají v různých situacích a ne jen to, co říkají (poznáte je po ovoci)