„TO VÝBĚRKO MĚ FAKT ZDRŽUJE, UŽ AŤ TO MÁM ZA SEBOU.“

Takto nějak se staví někteří manažeři k výběrovému řízení. Najít nového člověka často berou jako problém, který je obtěžuje a zdržuje. Snaží se „ten problém“ co nejrychleji zalepit, aby se mohli věnovat něčemu jinému, co evidentně považují za svoji SKUTEČNOU PRÁCI.

Není to trošku absurdní? Osobně si myslím, že manažeři by měli být ti, kteří mají v náplni práce budování a motivaci týmu. A ne být často „jen“ seniorní specialisté, které vedení lidí nebaví, obtěžuje je a někdy se i svým lidem raději vyhýbají.

Dalším hřebíčkem do rakve je, když manažeři výběr podcení a noví lidé práci dostatečně nezvládají anebo nezapadnou do týmu. Místo toho, aby se POUČILI ZE SVÝCH CHYB při výběru, tak obviňují všechny kolem a hojí si svoje ego na tom, že je mají za neschopné 🙁

Podobně to vypadá když doma vařím – honem tam něco dám, ať se to samo udělá a odbíhám dělat věci, které mě baví víc….A výsledek? Často tomu odpovídá 🙂

Martina Koláčková
Profesi personalisty se věnuji 15 let. Pomáhám firmám přitahovat a udržet takové zaměstnance, které potřebují. Společně pracujeme na zlepšení HR procesů a budování Employer Brandingu. Jednotlivcům nabízím kariérové poradenství, životopis a motivační dopis na míru.
 
Jsem empatický srdcař, který by rád vrátil lidským zdrojům jejich lidskost i funkčnost. (Let's make human resources more human)
 
Konkrétně nabízím: HR audit, HR Branding, Recruiting, Grafiku pro personalisty, HR poradenství na míru
 
 
Napsala jsem 3 praktické e-booky Krok za krokem k nové práci, Motivační dopis snadno a rychle a 10+8 mýtů o hledání práce. a vytvořila on-line kurz GRAFIKA PRO PERSONALISTY
 
Více o mně si můžete přečíst zde >>