

S tím nejde než souhlasit. Ale jak získat takovou DOBROU fotku, která toto dokáže?
Ve firmách jsem koordinovala už několik profi focení. Tady jsou mé tipy, na co se zaměřit:
✅ je důležité vědět k jakému ÚČELU fotky budeme používat, jaké FORMÁTY primárně (na výšku, na šířku, na web, posty na soc. sítě, katalogy atd.)
✅ jaké EMOCE chceme předat – pohodovou kulturu, preciznost a řád, čistotu, luxus, komfort?
✅ VÝBĚR FOTOGRAFA, který právě toto umí. Věřte mi, tady opravdu platí, že není fotograf jako fotograf. Dát emoce a dynamiku do fotky výrobního závodu nebo tuctové kanceláři umí málokdo. O světelných podmínkách nemluvě.
Osobně si myslím, že podíl na výsledku má nejen profesní zručnost, ale i osobnost fotografa, který dokáže lidi příjemně uvolnit a ne je stresovat.
A to vše i mnohem víc opakovaně prokazuje Jiri Wasserbauer.
✅ Získat pro svůj projekt ZAMĚSTNANCE DOBROVOLNÍKY, pro které je radost prezentovat firmu. Jejich energie je naprosto odlišná od kohokoliv, kdo by něco podobného dělal s nechutí nebo jen z povinnosti.
✅A pak řada dalších organizačních věcí pro den D, jako je hrubý itinerář, vybrané lokace, dress code v odpovídajících barvách, občerstvení, připravený dokument souhlasu zaměstnancům s využitím fotek pro vybrané účely.
Výsledek pak stojí za to 🙂