PŘEDSTAVTE SI NÁDHERNÉ NALEŠTĚNÉ JABLKO

Na pohled dokonalé, zářící v regálech, propagované v každé reklamě. Média a marketing ho vynáší do nebes, a tak se stalo symbolem úspěchu. Kdo nemá toto jablko, jako by nebyl. Nejdřív celebrity za provizi a později i každý, kdo chce být důležitý se s ním fotí a vychvaluje ho do nebes. Je to symbol, že je na té správné straně!

Je tak dokonalé, že by nikoho nenapadlo přemýšlet, co je pod tou krásnou slupkou. VĚŘÍ, že tak krásné jablko přece musí být i zdravé a prospěšné.

I když čas od času slyšeli, že pod tou líbivou slupkou, chemicky ošetřenou a navoskovanou, je spousta chemie a výživová hodnota je mizivá, nechtějí tomu VĚŘIT. Přece by nám neprodávali něco, co není dostatečně kvalitní. Přece tu existují nějaké kontrolní mechanismy! A kdyby nebylo zdravé, určitě už by to ostatní poznali! Pořád je po něm poptávka a cena roste, tj. neoddiskutovatelná známka kvality.

Když se objeví někdo, kdo se začne ptát, jestli je opravdu tak skvělé, okamžitě dostane NÁLEPKU „nepřítel jablek“.

Jistě je to jeden z té hruškové mafie, o které se média píší, že chtějí zaplavit hruškami celý trh.

Nebo je to ten zpátečnický staromilec/vesničan, který mluví o tom, že sice dnes máme jablek hodně, ale že se neobnovují stromy, ty staré jsou napadené škůdci a jestli se nezačnou dělat patřičné kroky, je možné, že nebudou jablka žádná.
Ten dostane NÁLEPKU člověka, který jen STRAŠÍ a není vůbec pokrokový. Když se zavedla elektřina, taky jste křičeli a jak jste teď rádi.

Však máme technologie, vytiskneme si jablka na 3D tiskárně, tak mlč! Kdyby byl problém, jistě bychom se to v digitálním světě dávno dozvěděli!

Záhadou na tom celém je, že nejhlasitěji před hruškami varují právě ti, kteří mají z prodeje jablek největší prospěch. Ale ne, to je jen náhoda a někdo se je snaží škaredě poškodit! Dělají to přece pro naše dobro a za to musí být náležitě odměněni!

Tak krásný podzim přátelé. A nezapomeňme – sklízíme nejen to, co jsme zaseli, ale někdy i to, co jsme nechali bez povšimnutí vyrůst.

P.S. to, že něco nevidíme, neznamená, že to neexistuje. Nevěříte? Žena může být klidně i několik týdnů těhotná a neví to ani její okolí ani ona sama… a přesto v ní nový život skutečně roste.

Martina Koláčková
Profesi personalisty se věnuji 15 let. Pomáhám firmám přitahovat a udržet takové zaměstnance, které potřebují. Společně pracujeme na zlepšení HR procesů a budování Employer Brandingu. Jednotlivcům nabízím kariérové poradenství, životopis a motivační dopis na míru.
 
Jsem empatický srdcař, který by rád vrátil lidským zdrojům jejich lidskost i funkčnost. (Let's make human resources more human)
 
Konkrétně nabízím: HR audit, HR Branding, Recruiting, Grafiku pro personalisty, HR poradenství na míru
 
 
Napsala jsem 3 praktické e-booky Krok za krokem k nové práci, Motivační dopis snadno a rychle a 10+8 mýtů o hledání práce. a vytvořila on-line kurz GRAFIKA PRO PERSONALISTY
 
Více o mně si můžete přečíst zde >>