KDYŽ MI NĚKDO POMŮŽE S ŽIVOTOPISEM, JE TO PRÝ PODVOD
Pokud ano, v tom případě je podvod celý marketing, který se snaží prodat a co nejlépe vystihnout, pojmenovat a prezentovat kvality, charakter, užitné vlastnosti,… výrobku. Marketing, co se snaží oslovit zákazníky, kteří by tento produkt mohli potřebovat, a pomohl by jim.
– Vytvořit marketing, který osloví každého, je nesmysl. Je potřeba cílit na toho, komu bude ku prospěchu a kdo bude spokojeným zákazníkem. Tj. cílem životopisu je vystihnout vás co nejvěrohodněji, aby si vás dokázal zaměstnavatel představit ve firmě a hlavně z něho vyčíst s čím a jak mu můžete pomoci.
– Asi mi dáte zapravdu, že vytvořit marketing tak, aby se splnilo očekávání zákazníka od výrobku, fakt není jednoduché (někdo klame záměrně, někomu se nedaří vystihnout tu jedinečnost a oslovit správné zákazníky). Sladit barvy, fonty, grafiku, text tak, aby vše korespondovalo emočně s vlastností výrobku, je dle mého vyšší dívčí. Proto výrobce využívá marketingové specialisty.
Ale být sami produktem na trhu práce, poradit si s odborníkem ohledně CV, které vystihne Vaši podstatu, aby zaměstnavatel lépe rozklíčoval kdo jste a jestli to bude win-win pro obě strany, to je vlastně podvod?! Sorry jako.
Přidejte se k diskutujícím na LinkedInu >>