Prý DĚLAT PŘEDVÝBĚR LIDÍ K POHOVORU PODLE ŽIVOTOPISU, je stejné, jako dělat KÁDROVACÍ POSUDEK (tvrdí někteří zdejší „specialisté na marketing“).
Opravdu? Hmm, hned jsem si vybavila situaci, když mi známá ze zahraničí dala nějaký vzorek kosmetiky 👠💄👸, na kterém nebylo vůbec napsané, k čemu je. Nedozvěděla jsem se, jestli je to krém na rty 👄, na oční okolí👀, na ruce 💅 anebo něco jiného.
Co tím chci říct? Když si pořizujete výrobek, často je to proto, že potřebujete, aby uspokojil nějakou vaši potřebu.
Stačilo by vám, kdyby bylo na obale napsané: „Něco na koupání„, „Něco do kuchyně na vaření„, „Nějaká kosmetika„, nebo potřebujete vědět informaci, jaké má produkt vlastnosti, v čem konkrétně vám může pomoct?
Je to stejně „nic neříkající“ jako když v životopise uvedete
▶ posledních 5 let „OSVČ“ – bez specifikace toho, čemu jste se konkrétně věnovali….
▶ nyní „obchodník“ – bez specifikace jaký obchod: akvizice, rychloobrátka vs. zakázková výroba, sofistikovaný produkt, obchod od A do Z nebo jen po uzavření smlouvy, nějaké vedení lidí, ambulantní prodej,..
Těm, kteří budou hledat jenom „nějakého obchodníka“ a „nějakého zaměstnance“ a vy jenom „nějakou práci“, to takto bude stačit. Ostatním doporučuji být konkrétnější 🙂
Přidejte se k diskutujícím na LinkedInu >>