SOCIÁLNÍ SÍTĚ – DALŠÍ DŮVOD STARAT SE O SVÉ ZAMĚSTNANCE

To, že obliba sociálních sítí stále roste, nikoho nepřekvapí. Průzkum z roku 2017 v ČR uvádí, že skoro 80 % zaměstnanců tráví každý den na soc. sítích průměrně až 2,5 hodiny.

Některé firmy si tento potenciál uvědomují, ale řada z nich zapomíná na to, že lidé mnohem více věří informacím, které se k nim dostanou na doporučení. Tj. pokud budete jako firma šířit, jak se u vás vaši zaměstnanci mají super, ale nikdo z vašich lidí přirozeně nic podobného nešíří (nebo dokonce bude nadávat), bude to působit jako nevěrohodný marketing (zbytečně vyhozené peníze).

Už víte, co tím chci říct? Vracím se k myšlence, kterou uvádím poměrně často – starejte se dobře o své zaměstnance (a věřte mi, nejde jen o peníze!) a vaši spokojení zaměstnanci se budou dobře starat o vaše zákazníky a současně tak budou budovat dobré jméno zaměstnavatele.

Je jasné, že taková investice do vlastních lidí se vám může mnohonásobně vrátit.

Přidejte se k diskutujícím na LinkedInu >> 

Martina Koláčková

Profesi personalisty se věnuji více než 11 let. Pomáhám firmám přitahovat a udržet takové zaměstnance, které potřebují. Společně pracujeme na zlepšení HR procesů a budování Employer Brandingu. Jednotlivcům nabízím kariérové poradenství, životopis a motivační dopis na míru.
 
Jsem empatický srdcař, který by rád vrátil lidským zdrojům jejich lidskost i funkčnost. (Let's make human resources more human)
 
Konkrétně nabízím: HR analýzy, HR Branding, Recruiting, HR poradenství.
 
 
Napsala jsem 3 praktické e-booky Krok za krokem k nové práci, Motivační dopis snadno a rychle a 10+8 mýtů o hledání práce.
 
Více o mně si můžete přečíst zde >>

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *