Kdo je dle mého názoru „DOBRÝ PERSONALISTA“?

Je to člověk, který

  • přináší firmě přidanou hodnotu (uvědomuje si ekonomické ukazatele, chápe procesy ve firmě),
  • ví, kde má firma silné a slabé stránky a kam směřuje – díky tomu dokáže najít lidi „na míru“ – tak, aby seděli na danou pozici jako poklice na hrnec a bylo to win win pro obě strany (sníží tak i fluktuaci),
  • má přirozený respekt, díky čemuž je managementu partnerem a současně dokáže usměrnit nesmyslné požadavky manažerů (někdy také některým „nastavuje zrcadlo“),
  • umí naslouchat a „obrousit“ hrany mezi manažery a podřízenými (být mediátorem, stmelovačem,..)
  • buduje dobré jméno firmy (odpovídat kandidátům je pro něj samozřejmost, ne nutné zlo,..) a reprezentuje ji na trhu práce (je typickým vzorkem typu lidí, kteří ve firmě pracují),
  • je empatický a dokáže číst mezi řádky, nechybí mu lidskost, a ví, že je ve firmě pro lidi (jak řadové zaměstnance, tak management),
  • nedělá si domněnky a snaží se být objektivní,
  • je schopný držet krok s tempem, které naprosto mění prostředí HR (marketing, sociální sítě,…)
  • uvědomuje si hodnotu Employer Brandingu a využívá ho s míru potřebnou k autentické prezentaci firmy na trhu………
Martina Koláčková
Profesi personalisty se věnuji 15 let. Pomáhám firmám přitahovat a udržet takové zaměstnance, které potřebují. Společně pracujeme na zlepšení HR procesů a budování Employer Brandingu. Jednotlivcům nabízím kariérové poradenství, životopis a motivační dopis na míru.
 
Jsem empatický srdcař, který by rád vrátil lidským zdrojům jejich lidskost i funkčnost. (Let's make human resources more human)
 
Konkrétně nabízím: HR audit, HR Branding, Recruiting, Grafiku pro personalisty, HR poradenství na míru
 
 
Napsala jsem 3 praktické e-booky Krok za krokem k nové práci, Motivační dopis snadno a rychle a 10+8 mýtů o hledání práce. a vytvořila on-line kurz GRAFIKA PRO PERSONALISTY
 
Více o mně si můžete přečíst zde >>