Manažer nebo lídr – stále je to člověk, který má zodpovědnost za splnění úkolů, které deleguje svému týmu a zodpovídá se majiteli/jednateli.
Při dnešním tempu a tlaku není vůbec snadné umět naslouchat svým lidem, mít k nim individuální přístup a dokázat je motivovat tak, aby svoje úkoly plnili, aniž by jim stál za zády a nemusel řešil nějaké problémy.
Zejména ve firmách, kde se manažer recruitoval z pozice odborníka v daném oboru, často řešíme otázku, jak pracovat s jednotlivými podřízenými, když je každý z nich jiný – ať povahově, věkem, energií, stylem práce.
Současně se dnes a denně utvrzuji, jak jsou mnohdy manažeři ve svých rozhodnutích osamoceni. Existují témata, která nechtějí a nemůžou komunikovat se svými nadřízenými i kolegy.
Ve firmě tak bývá často jediným „nezávislým“ pomocníkem managerů personalista, který zastává roli business partnera.
Stává se poměrně běžně, že už první setkání či konzultace s kovaným personalistou pomáhají manažerovi k utříbení myšlenek, nalezení nových kroků k řešení konkrétních situací a značné emoční úlevě.
S čím vám, manažerům, může dobrý personalista pomoci?
Jak si vybrat dobrého personalistu, který bude vaším business partnerem? Věřte, že krásné CV a praxe z věhlasného korporátu vám nezaručí, že vám personalista přinese to, co potřebujete. Vybírejte si k sobě člověka, který
Chcete pomoct při výběru personalisty, který vám dokáže najít ty nejlepší lidi do vašeho týmu? Ráda vám s tím pomůžu.
Věřte, že jako manažeři na svoji roli nemusíte být nutně sami. Najděte si k sobě skutečně kvalitního personalistu (je na vás, jestli interního nebo externího) a získáte tak týmového parťáka či mentora, který vám nejen pomůže řešit různé zapeklité situace, ale často jim i elegantně předcházet.
Máte zájem vědět víc? Ozvěte se mi!