PROČ JE VĚTŠINA INZERÁTŮ NABÍDEK PRÁCE POŘÁD JAKO PŘES KOPÍRÁK?

Nemyslím si, že by bylo všem personalistům jedno, jak jejich inzerát vypadá.

Podle mě je důvodem mix různých faktorů:

▶️ školství, které nás naučilo převážně parafrázovat místo přemýšlení,

▶️ nedostatek kreativity, vlastní invence a schopnosti inspirovat se jinde (a jen tupě nekopírovat),

▶️ chybějící empatie a tím schopnost nacítit se na firmu i na to, jaké relevantní informace kandidáti potřebují vědět,

▶️ neschopnost být partnerem manažerovi – usměrnit jeho požadavky, zjistit ne co chce, ale co potřebuje

▶️ strach, jestli to bude dost dobré a přesvědčení, že to neumím,

▶️ málo času (a to i přesto, že víme, že pokud neuděláme dobré zadání, veškerá další práce je zbytečná, protože jdeme špatným směrem),

▶️ nulová motivace (ať už pramenící z osobnosti personalisty nebo ze situace ve firmě),

▶️ nedostatek kvalitních příkladů v praxi (a i když jsou, to, co je super pro mladou firmu není super pro klasickou strojírenskou – tj. musíte umět krást jako umělec).

Doplníte další?

Martina Koláčková

Profesi personalisty se věnuji více než 11 let. Pomáhám firmám přitahovat a udržet takové zaměstnance, které potřebují. Společně pracujeme na zlepšení HR procesů a budování Employer Brandingu. Jednotlivcům nabízím kariérové poradenství, životopis a motivační dopis na míru.
 
Jsem empatický srdcař, který by rád vrátil lidským zdrojům jejich lidskost i funkčnost. (Let's make human resources more human)
 
Konkrétně nabízím: HR analýzy, HR Branding, Recruiting, HR poradenství.
 
 
Napsala jsem 3 praktické e-booky Krok za krokem k nové práci, Motivační dopis snadno a rychle a 10+8 mýtů o hledání práce.
 
Více o mně si můžete přečíst zde >>

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *