Produktový specialista s AJ pro technický produkt  - Brněnsko

Není překvapením, že v ABB se neustále vyvíjí nové a nové produkty. O ně se pak v celém životním cyklu stará naše  4 členné produktové oddělení, které by mezi sebe rádo přivítalo 2 posily. Jednoho produktového manažera pro zcela nový produkt a jednoho pro stávající produkty rozvaděčů. Mezi zákazníky patří velké společnosti, které očekávají jistotu té nejlepší možné kvality nejen produktu, ale celkově i služeb.

 

CO JE HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE PROJEKTOVÉHO SPECIALISTY U NÁS?

  • Stát se styčnou osobou, která má nejširší přehled o produktu.
  • Být "spojkou" mezi jednotlivými odděleními, které provází produkt od vývoje po jeho prodej a případně inovace (oddělení vývoje, marketingu, obchodu apod.).
  • Zpracovávat různé analýzy produktů i sledování konkurence či vývoje trhu po celou dobu životního cyklu výrobku.
  • Podílet se s marketingovým týmem na uvádění produktu na trh, definování a vlastní tvorba marketingových plánů a propagačních nástrojů (prezentace, katalogy, interní moduly pro školení atp.)
  • Společně s obchodníky být partnerem pro zákazníky (interní i externí) - pomáhat jim výrobky prezentovat a to jak prostřednictvím callů tak i osobně (prezentace, veletrhy převážně v rámci Evropy apod.).
  • Díky komplexním informacím přicházet s případnými novými nápady, zlepšeními apod. a pak případně komunikovat update produktu mezi všemi zúčastněnými.

Není třeba se bát, i když se jedná o nový produkt, máme svoje základní postupy a hlavně, máte se od koho učit. 

 

 

JAK POZNÁTE, JESTLI JE TO PRÁCE PRO VÁS?

  • Jste technik, který je zaměřený na elektro a dokáže tak rozumět principu produktu a poradit obchodníkům.
  • Máte dobré komunikační a schopnosti (dokážete si všechny informace vykomunikovat mezi jednotlivými odděleními) a umět naslouchat a mít tak maximální přehled o produktu silných/slabých stránkách, příležitostech a hrozbách.
  • Jste samostatný, zodpovědný a s proaktivním přístupem - od manažera dostanete důvěru,  zaučení,  šikovné kolegy a na vás bude, abyste svoji práci odváděli kvalitně. 
  • AJ ovládáte min. na úrovni B2 (nehledáme angličtináře, ale téměř většina písemné komunikace a prezentace zákazníkům jsou v AJ) a samozřejmě i český jazyk.
  • Jste aktivní řidič sk. B a jste ochotný cestovat (cca max. 1 - 2 dny v měsíci),
  • Preferujeme kandidáty, kteří mají podobnou profesní praxi ideálně v oblasti elektro, případně jiného technického směru.

 

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Máme stabilní a zkušený tým, tj. máte se tak od koho učit.
  • Podílíte se na tvorbě technicky vyspělých produktů.
  • Jste součástí mezinárodní společnosti, která se stará o své talenty a jejich růst, získáte možnost absolvovat odborné kurzy a vzdělávat se.
  • Pracovní doba je 7,5 hodiny/denně (jádro pracovní doby je od 8 hodin do 14:30).
  • Nabízíme pestré zaměstnanecké benefity (např. Active pass karta, zvýhodněné nabídky cestovních kanceláří, bankovních účtů či telefonních tarifů, dotované obědy v kantýně, jídelní a nápojové automaty zdarma, penzijní připojištění atd.).
  • Místo výkonu práce v Brně na ulici Heršpická.

 

Termín nástupu dle domluvy - ideálně ihned 🙂

Popis pracovní pozice si můžete přečíst zde

 

Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934. Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to nabídka pro Vás, pak nečekejte a pošlete svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz  Těším se na Vás 🙂 Martina 

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

 

 

KONTAKTY

martina@martinakolackova.cz

702 003 934

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO  02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více] 

Share