KDYŽ MI NĚKDO POMŮŽE S ŽIVOTOPISEM, JE TO PRÝ PODVOD

Pokud ano, v tom případě je podvod celý marketing, který se snaží prodat a co nejlépe vystihnout, pojmenovat a prezentovat kvality, charakter, užitné vlastnosti,… výrobku. Marketing, co se snaží oslovit zákazníky, kteří by tento produkt mohli potřebovat, a pomohl by jim.

Vytvořit marketing, který osloví každého, je nesmysl. Je potřeba cílit na toho, komu bude ku prospěchu a kdo bude spokojeným zákazníkem.  Tj. cílem životopisu je vystihnout vás co nejvěrohodněji, aby si vás dokázal zaměstnavatel představit ve firmě a hlavně z něho vyčíst s čím a jak mu můžete pomoci.

– Asi mi dáte zapravdu, že vytvořit marketing tak, aby se splnilo očekávání zákazníka od výrobku, fakt není jednoduché (někdo klame záměrně, někomu se nedaří vystihnout tu jedinečnost a oslovit správné zákazníky). Sladit barvy, fonty, grafiku, text tak, aby vše korespondovalo emočně s vlastností výrobku, je dle mého vyšší dívčí. Proto výrobce využívá marketingové specialisty.

Ale být sami produktem na trhu práce, poradit si s odborníkem ohledně CV, které vystihne Vaši podstatu, aby zaměstnavatel lépe rozklíčoval kdo jste a jestli to bude win-win pro obě strany, to je vlastně podvod?! Sorry jako.

Přidejte se k diskutujícím na LinkedInu >> 

Martina Koláčková

Profesi personalisty se věnuji více než 11 let. Pomáhám firmám přitahovat a udržet takové zaměstnance, které potřebují. Společně pracujeme na zlepšení HR procesů a budování Employer Brandingu. Jednotlivcům nabízím kariérové poradenství, životopis a motivační dopis na míru.
 
Jsem empatický srdcař, který by rád vrátil lidským zdrojům jejich lidskost i funkčnost. (Let's make human resources more human)
 
Konkrétně nabízím: HR analýzy, HR Branding, Recruiting, HR poradenství.
 
 
Napsala jsem 3 praktické e-booky Krok za krokem k nové práci, Motivační dopis snadno a rychle a 10+8 mýtů o hledání práce.
 
Více o mně si můžete přečíst zde >>

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *