KOORDINÁTORKA PRO NĚMECKY MLUVÍCÍ KLIENTY

 

Reprodukční klinika v Brně, se skvělým věhlasem u nás i v zahraničí, hledá náhradu za koordinátorku pro německy mluvící zákazníky. Rádi bychom přivítali někoho, kdo upřednostňuje kvalitu před kvantitou a dává mu smysl pomáhat lidem, kteří touží po miminku.

 Co Vás v této práci čeká

  • Stanete se součástí 4 členného týmu, kdy má každý z vás na starosti cca 15 přidělených německy mluvících klientek. 
  • Ze zahraničních klinik získáte kompletní dokumentaci pacientů, ze které připravíte pro lékaře výčet informací v elektronické podobě (nemusíte se bát, na vše máme jednoduchý vzor a brzy se v pojmech zorientujete i bez lékařského vzdělání). 
  • S klientkami komunikujete převážně e-mailem  - např. plán konkrétní léčby, dotazy k doplnění informací, zodpovídání jejich otázek apod.  Musíte proto umět komunikovat velmi dobře německy (nebojte se, speciální výrazy se rychle naučíte).
  • Cca 4x týdně máte osobní konzultace s pacientkami, které se rozhodly podstoupit léčbu a náš lékař ji doporučil (doupřesnění informací, doplnění dokumentace, zajištění administrativy,..)
  • Práce je převážně o schopnosti pracovat s daty, koordinovat a plánovat aktivity celého procesu léčby, být administrativní podporou lékařům a hlavně mít pochopení pro klientky, které mohou být velmi citlivé.

 

Na tuto práci se hodí člověk, který

  • je vyzrálý, má zdravé sebevědomí a nebojí se vlastního úsudku (dokáže klientům dát pocit jistoty a současně je administrativním partnerem pro lékaře),
  • mluví německy na pokročilé úrovni (státní zkouška z NJ výhodou),
  • umí pracovat samostatně a pečlivě, práci si  dobře organizovat a dotahovat do konce, 
  • empatii a dokáže profesionálně a lidsky komunikovat s pacienty i lékaři,
  • praxe ve zdravotnictví není třeba (výhodou je vztah k tomuto oboru a zkušenosti v administrativě, logistice, zákaznickém servise apod.) - stačí nám logické myšlení, chuť se učit a pracovat systematicky,
  • nepotřebuje, aby za ním stál někdo z bičem, protože má vnitřní motivaci vidět dobře odvedenou práci, která mu dává smysl (narozené miminko rodinám, které po něm touží),
  • je počítačově gramotný

 

Proč pracovat pro naši kliniku?

  • získáte práci, která nám i vám dává smysl – pomáhat lidem mít vlastní vytoužené miminko,
  • nejsme žádný anonymní korporát – fungujeme jako tým, známe se navzájem a pomáháme si (když je potřeba zaskočit, bez mrknutí oka pomůže s klienty i náš pan ředitel),
  • máme stabilní tým kolegů,  špičkové lékaře,  fajn kolegy i vedení, kteří se zaměřují na kvalitu (a jak je znát, krásně se to vrací),
  • vaše šéfová je inteligentní žena, která vám bude oporou, zaučí vás a jakmile budete samostatní, dá vám důvěru,
  • budete denně komunikovat německy (případně i anglicky, máte-li oba jazyky),
  • máte možnost dělat samostatnou a zodpovědnou práci, postupně si rozšířit povědomí a stát se odborníkem na tuto oblast,
  • příjemné a klidné pracovní prostředí s dobrou dopravní dostupností v Brně,
  • práce je od PO do PA od cca 8 hodin (po 6 měsících možnost pracovat částečně i home-office),
  • fixní měsíční plat plus kvartální odměny,
  • příspěvek na obědy, lahodnou kávu zdarma
  • 4 týdny dovolené dle výběru a 1 týden na vánoční svátky, kdy má klinika zavřeno.

Tak co, našli jste se? Pokud ano, prosím, pošlete mi váš aktuální životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz. Uvítám, když mi připíšete pár řádků o tom, co vás na nabídce zaujalo.   Máte-li nějaké otázky, můžete mi zavolat na tel. číslo 773 098 791.

Výběrové řízení bude probíhat v srpnu, nástup ideálně ihned.

 

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Ing. Martina Koláčková, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. 

 

KONTAKTY

martina@martinakolackova.cz

702 003 934

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO  02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více] 

Váháte, jestli poslat CV? Přečtěte si reference těch, kteří to udělali

"Při hledání nové práce, rozeslání mnoha životopisů a absolvování mnoha pohovorů (v dosti případech ne zrovna příjemných) jsem měla to štěstí, že jste mě oslovila právě Vy, paní Koláčková. Touto cestou bych Vám chtěla moc poděkovat za Váš lidský přístup. Nejednala jste se mnou jako se zbožím, ale jako s lidskou bytostí, která má problém. Stále se mnou udržujete kontakt a zajímáte se o to jak se mi daří. Nic podobného jsem nezažila a za to Vám moc děkuji. S novou prací jsem moc spokojená.  Přeji Vám mnoho spokojených uchazečů o práci. S čistým svědomím Vás mohu vřele doporučit.
paní Marta Žákovápracovnice ve výrobě
"Dobrý den, jsem velmi vděčný za zprostředkování brigádnické pozice ve firmě DI Industrial, ve které se mi opravdu líbí. Paní Koláčkovou jsem byl telefonicky kontaktován již druhý pracovní den po odeslání životopisu. Byla mi popsána společnost, u které jsem měl zájem o spolupráci, její současná situace a vyhlídky do budoucna. Hned jsem měl také možnost navrhnout, kdy bych se mohl dostavit na osobní pohovor u dané firmy a dostal jsem všechny potřebné informace. I po navázání spolupráce měla paní Koláčková z agentury upřímnou starost, jestli jsem na dané pozici spokojen, a vedli jsme takřka přátelskou konverzaci. Chtěl bych jí moc poděkovat za spolupráci a za zprostředkování pracovní pozice.
pan Jiří Musilstudent VUT
"Pani Koláčková svojím veľkým všeobecným prehľadom a odborným prístupom vedie pohovor na vysoko profesionálnej úrovni, pričom vytvára priateľskú atmosféru. Zároveň jej chcem touto formou vysloviť poďakovanie za všetko čo pre mňa urobila."
pan Miroslav Bruškoobchodně - technický manažer
"Dobrý den paní Koláčková, s Vaší prací jsem byla moc spokojena. Příjemný a velice lidský, otevřený projev mi navodil pocit upřímnosti a snahy pomoci. Následný zájem byl výborný, a i když celá akce nevedla k výsledku, jak bychom chtěly, byla jsem spokojena. Určitě bych se na Vás v budoucnu znovu obrátila a doporučila všem, kteří práci hledají."
paní Renata Smažilovánákupčí
"Dobrý den, velice rád bych poděkoval paní Martině Koláčkové za vysoce profesionální přístup, se kterým se mě ujala při zprostředkování zaměstnání. Kontaktovala mě již druhý den po mé odpovědi na inzerát a ještě tentýž jsme spolu domluvili přijímací pohovor. Všechny potřebné informace mi pravdivě sdělila a z rozhovoru s ní jsem měl velice příjemný dojem.Mohu tedy zodpovědně říci, že spolupráci s paní Martinou Koláčkovou upřímně všem doporučuji."
pan Petr Knížesvářeč
"Spolupráce s Vámi, paní Koláčková, byla na vysoké úrovni profesionality. Veškeré informace jsem dostal hned a bez známek jakéhokoliv zamlžení detailu o dané pozici. Komunikace z Vaší strany byla dostatečná a přesná, s příjemným vystupováním i snahou po dokončení celého procesu uchazeče o zaměstnání. Vřele doporučuji spolupráci s Vámi."
pan Vladislav Kvapilpřípravář před lakováním/maskér
"S práci paní Koláčkové jsem byl nadmíru spokojen. V 55 letech se mi velice těžko sháněla práce a oslovil jsem mnoho personálních společností (vlastně všechny v okolí Brna) a odpověděl jsem na tisíce inzerátů. Reakcí bylo jen hrobové ticho nebo v lepším případě automat, který mi sdělil, že jestliže se do měsíce nikdo z firmy neozve, tak se neozve už nikdy. A neozval. Vždycky jsem si myslel, že když člověk chce, tak si práci najde, ale opak byl pravdou. Jaké bylo mé překvapení, když se mi ozvala paní Koláčková. A jaký to byl šok, když o mne projevila nehraný zájem. O 55tiletého "dědka". Velice detailně jsme probrali moje schopnosti a zkušenosti. Dávala mi spousty otázek a já podle skutečnosti odpovídal. Potom mi paní Koláčková nabídla několik možností volných pracovních pozic, ze kterých jsme společně vybrali jednu finální. Do firmy poslala velice podrobně a kvalifikovaně rozpracovaný životopis, na jehož základě a pohovoru s majiteli firmy jsem byl vybrán na pozici obchodního zástupce. Ještě jednou bych chtěl paní Koláčkové poděkovat za její osobitý přístup. Dělá to úplně jinak, než ostatní personalisté. A dělá to velmi dobře."
Antonín Procházkatechnicko-obchodní zástupce
"Setkání s paní Koláčkovou pro mne bylo velkým přínosem a též příjemnou zkušeností. Paní Koláčkovou považuji za vynikající personalistku, za profesionálku, která je pro svoji práci zapálená a právě proto patří mezi ty nejlepší. Vzhledem k vysoké míře empatie dokáže skvěle komunikovat a odhadnout jak potenciál uchazeče, tak vyhodnotit jeho kompatibilitu s požadavky zaměstnavatele. Pohovory s paní Koláčkovou se nesou v duchu otevřenosti a vstřícnosti, takže kandidát se nebojí projevit své vlastní názory - cítí, že budou respektovány. Současně je schopna výstižně kandidátovi přiblížit zaměstnavatele, nastínit atmosféru panující ve firmě, firemní strategie a hodnoty. Můj současný zaměstnavatel mne na doporučení paní Koláčkové přijal na pozici nákupčí. Moje práce mne opravdu baví a ve firmě jsem spokojená. Domnívám se, že moje práce je pro firmu přínosem a že spokojenost je tedy na obou stranách :-). Paní Koláčková, děkuji Vám a přeji hodně pracovních i osobních úspěchů ! Těším se, až se opět u nás ve firmě setkáme osobně."
Lenka Žáčková, nákupčí
"Vážená paní Koláčková Jsem velice rád, že mohu přispět a pozitivně zhodnotit Vaši práci. Musím velmi vyzdvihnout Váš profesionální přístup při zprostředkování zaměstnání. Při našem jednání jste byla schopna odpověď nejen na všechny mé otázky týkající se požadavků uchazeče, ale pomoci i po stránce lidské. Z Vašeho projevu byla cítit snaha a chuť, co nejlépe a nejrychleji najít vhodné pracovní uplatnění. Přestože jsem na Vaše doporučení nebyl vybrán, byla jste jediná, která smysluplně reagovala na důvod, proč jsem nebyl vhodný kandidát. Ihned jsem si uvědomil, že za nezdarem nemusí být věk, patřičné vzdělání nebo nedostatečné znalosti, ale jen nejistota zaměstnavatele o moji další budoucnost. Přeji Vám hodně úspěchů a co nejvíce spokojených a vděčných uchazečů."
pan Libor Nechvátalobchodník
"Za spolupráci s paní Koláčkovou jsem vděčný hlavně nejen kvůli vstřícnému přístupu během výběrového řízení ale i po nástupu do zaměstnání. Již během pohovoru mi sdělila všechny důležité informace o firmě a jejím zaměření, popisu pracovní pozice, na kterou jsem se hlásil, i jak bude vypadat další postup při výběrovém řízení. Po nástupu do nového zaměstnání jsme stále v kontaktu, její zájem o moji spokojenost v zaměstnání je milým překvapením. Touto cestou Vám děkuji."
pan Pavel Kubišchemik

Další písemné reference naleznete i na mém profilu profesní sítě LinkedIn.