Jak výrazně zvýšit zapamatovatelnost pracovního inzerátu?

Dali jste si práci se psaním inzerátu pro volné místo u vás ve firmě, ale  neoblékli ho do slušivé grafiky? Nejspíš by to bylo jiné, kdybyste věděli, že statistiky říkají:

  • údajně cca 94 % lidí si obrázek pamatuje lépe než text, 
  • mozek zpracuje informaci předanou obrázkem až 60tisíckrát rychleji než informaci předanou slovem,
  • obrázky skvěle přenáší emoce,
  • příspěvky na sociálních sítích s grafikou mají mnohem větší dosah.

Sečteno podtrženo:

Samotný text bez dobré grafiky má znatelně menší šanci přitahovat zaměstnance, které chcete oslovit. 

A uznejte, když už jste si dali takovou práci s textem inzerátu, byla by škoda nepořídit mu adekvátní “grafický obleček”.

JAK VYTVOŘIT HEZKOU GRAFIKU K INZERÁTU?

Ptáte se jak na to, když nemáte marketingové oddělení a pokud ano, grafici nemají chuť a čas vám neustále měnit jakýkoliv drobný detail k inzerátu?! Jak by se dala jednoduše vytvořit vhodná

Naprosto chápu vaši frustraci. Před touto otázkou jsem sama (jako zkušený personalista) stála před 3 lety. Nenašla jsem nikoho, kdo by mi vše jednoduše předal. Nebyla bych to já, kdybych takovou překážku nevzala jako výzvu a současně šanci věnovat se grafice, která je mým koníčkem.

“Vyhrnula jsem si rukávy” a pustila se do studia a hlavně praktické tvorby. Během 6 měsíců jsem byla téměř zavalená poptávkami po 3D obalech na e-booky, a to pouze na základě “suškandy”.

Grafika mě moc baví, ale musela jsem si přiznat, že personalistika je moje letitá láska, kterou jsem nechtěla opustit. O to víc, když vnímám, jak:

Moderní HR doslova volá po spojení s kvalitní grafikou.

Stejně jako jsme neunikli moderním technologiím, neunikneme ani potřebě umět si vytvářet jednoduché, ale dobře vypadající grafické výstupy.

Musím se vám přiznat, že mě neskutečně naplňuje možnost propojovat svoje povolání personalisty se svým koníčkem a tak trošku se podílet na změně HR světa.

Pro své klienty vytvářím layouty pro konkrétní pracovní místa, navrhuji vzhled kariérních stránek (který obsahově i graficky přináší jednotnou zprávu potenciálním zaměstnancům) apod.

Přála bych vám zažít ten pocit, kdy si navnímáte pracovní místo, potřeby a kulturu firmy a ušijete k tomu padnoucí grafiku během několika minut.

Že se vám to zdá složité?! Neblázněte, vím jistě, že když jsem se to zvládla naučit já, zvládnete to pod mým vedením taky. Stejně, jako to zvládají mí klienti (nejen) z řad personalistů.

JEDINEČNÝ ON-LINE KURZ

S myšlenkou předat svoje know-how ve světě HR jsem si pohrávala už více než rok. Nechtěla jsem vytvořit klasický kurz, ale formát, kde budu mít prostor vás opečovávat, který bude praktický a díky jeho konceptu ho zvládnete i při svém vysokém pracovním vytížení.

Posledních 5 měsíců jsem intenzivně pracovala na tom, abych pro vás vytvořila vymazlený kurz Grafiky pro personalisty, kde vás během 4 týdnů naučím všechno, co vaši práci personalisty posune  min.  o úroveň výš.

Rádi byste věděli víc? Stačí kliknout na následující odkaz, kde se vše dozvíte

Co vy na to, zkusíme společně měnit HR svět k lepšímu?

Těším se na Vaše odpovědi,

Martina

Share
Martina Koláčková
Profesi personalisty se věnuji více než 12 let. Pomáhám firmám přitahovat a udržet takové zaměstnance, které potřebují. Společně pracujeme na zlepšení HR procesů a budování Employer Brandingu. Jednotlivcům nabízím kariérové poradenství, životopis a motivační dopis na míru.
 
Jsem empatický srdcař, který by rád vrátil lidským zdrojům jejich lidskost i funkčnost. (Let's make human resources more human)
 
Konkrétně nabízím: HR audit, HR Branding, Recruiting, Grafiku pro personalisty, HR poradenství na míru
 
 
Napsala jsem 3 praktické e-booky Krok za krokem k nové práci, Motivační dopis snadno a rychle a 10+8 mýtů o hledání práce. a vytvořila on-line kurz GRAFIKA PRO PERSONALISTY
 
Více o mně si můžete přečíst zde >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů