KDYŽ JEDNY DVEŘE ZAVŘETE, OTEVŘOU SE JINÉ.
Svoje klienty si vybírám. Ne proto, že bych si připadala jako někdo víc, ale proto, že chci dělat práci smysluplnou, tj. pomáhám těm, kteří se posunout skutečně chtějí.
Mými klienty jsou
a) firmy, které udělaly všechno proto, aby se pohnuly z místa, vystřílely všechny náboje a stále stojí na místě. Rády by tak měly vedle sebe parťáka, který přemýšlí s nimi, kterému otevřou své karty a se kterým společně posunou věci o kus dál. Firmy, které se nebojí jít na dřeň (i když to může bolet), měnit to nefunkční a společně definovat své HR DNA.
Nemá smysl pracovat pro firmy, kde ví management všechno nejlíp a jakákoliv rada je drahá. Nefunguje jim to, ale jediné co chtějí, je, abychom převzaly část jejich práce, dělaly totéž a měly X krát lepší výsledky než oni. To je utopie.
b) zájemce o práci, kteří CHTĚJÍ (protože když se chce, jde i nemožné – rozvíjet se, dělat smysluplnou práci, hledat nové cesty apod.). Těm, kteří nechtějí nedokáže pomoci nikdo. Všechno totiž začíná a končí u nás samotných.
Ověřila jsem si, že kvalitně odvedená práce pro skutečného business partnera přináší dlouhodobě win/win (vložená energie se vrací a nasytí nejen peněženku, ale také duši).
Máte podobné zkušenosti?