SUPPLY CHAIN SPECIALIST / NÁKUPČÍ

 

Jsme americká společnost s více než 50 letou tradicí, která úspěšně expanduje do celého světa. Každé cca 2 roky se rozrosteme dvojnásobně (v roce 2020 vzrostl objem prodejů o více než 60 %) . V letošním roce otevřeme druhé evropské logistické centrum ve Velké Británii. Potřebujeme tak 4. člověka do týmu, který nám pomůže nastavit a vylepšit stávající zásobování center i cca 70 poboček v rámci Evropy.

Nás úspěch stojí na lidech, kterým dáváme důvěru, možnost využít své silné stránky, realizovat se a růst i kariérně. Zaměstnáváme ty, kteří přemýšlí jako podnikatelé, jsou šikovní ve svých oborech a souzní s našimi 4 základními hodnotami: ctižádost, inovace, soudržnost a spolupráce.

Co děláme? Jsme supply chain širokého portfolia technických produktů pro výrobní společnosti ( např. provoz výdejních automatů s ochranými pomůckami, spojovacím materiálem a dalšími produkty). 

Chceš se stát součástí našeho stabilního a rychle se rozvíjejícího brněnského týmu? Pak právě teď máš šanci přihlásit se na pozici nákupčí/Purchasing Specialist. Dnes jde o práce, která je z větší části od počítače - kam se do budoucna vyvine, bude záležet i na Tobě.

 

Jaké hlavní úkoly Tě čekají?

  • zastřešovat nákupy pro pro logistické centrum (cca 50 %)  a nakupovat pro našich 70 evropských poboček produkty dle potřeb konečných zákazníků (cca 50 %)
  • nastavit a průběžně přizpůsobovat strategii nákupu ve 2 evropských distribučních centrech pro určené položky (monitorování toku prodejů, optimalizace stavu skladu, obratu zásob, etc.) - sourcing je daný,
  • analyzovat a následně upravovat podmínky nákupu produktů na trhu (stovky položek),
  • budovat kvalitní dlouhodobé vztahy s  desítkami dodavatelů z Evropy, USA a Asie,
  • provádět pravidelné inventarizace a různé analýzy v prostředí Just-In-Time,
  • řešit příslušnou administrativu (objednávky, výběr a zadání dopravy, nesrovnalosti ve fakturacích apod.),
  • pracovat v anglicky mluvícím prostředí,
  • přicházet s novými nápady na zlepšení vzhledem ke kontinuálnímu růstu společnosti.

 

Jak poznáš, jestli jsi ten pravý člověk na tuto práci?

  • máš zkušenosti s operativním nákupem a baví tě to (výhodou zkušenosti ze supply chain),
  • ovládáš AJ na středně pokročilé úrovni - veškerá komunikace je v AJ,
  • zapadneš do našeho týmu, tj. máš přirozenou zodpovědnost za svěřené úkoly a pro jejich plnění nepotřebuješ, aby jsi měl šéfa za zády,
  • analytické i organizační myšlení a schopnost poradit si v různých situacích patří mezi tvé silné stránky, stejně tak jako výborná znalost Excelu (čti kontingenčních tabulek).
  • výhodou znalost projektového managementu a chuť na sobě pracovat. 

 

Proč k nám?

  • férový šéf, který dává svým lidem důvěru a dokáže ocenit jejich práci (finančně i slovem),
  • mezinárodní prostředí firmy s jasnou vizí a otevřenou kulturou, 
  • zázemí úspěšné americké firmy, v níž vás nadchne kooperující a motivující atmosféra a následně dosahované výsledky, které jsou skutečně viditelné (a promítají se i do vašich odměn v rámci motivační složky platu),
  • stabilní tým lidí, kdy má každý svoji důležitou roli a funguje poměrně samostatně a zodpovědně (konkrétně budete součástí aktuálně 3 členného týmu zodpovědného za purchasing pro celou Evropu),
  • propracovaný vzdělávací systém, školení etc.
  • reálný kariérní růst (většina manažerů se na své pozice propracovala zespodu a vzhledem k velkému růstu firmy tak máte reálné šance i vy),
  • benefitů u nás moc nehledejte, na ty tu nehrajeme - místo toho máme velmi dobré platy a za ně si pak můžeme pořídit každý, co se nám líbí,
  • místo výkonu práce Brno jih, s dobrou možností parkování,
  • termín nástupu co nejdříve :-)

 

 

Máš dotaz? Pak volejte na číslo 702 003 934. Pokud už po přečtení cítíš, že je to nabídka pro Tebe, pak nečekej a pošli svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz  Těším se na Tebe :-) Martina 

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

 

 

KONTAKTY

martina@martinakolackova.cz

702 003 934

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO  02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více]