PERSONALIST(K)A - PEČOVATEL(KA) O NAŠI POSÁDKU

 

Rodinná firma Ocean48 brázdí české vody už více než 9 let. Za tuto dobu si vybudovala dobré jméno na trhu, otevřela 8 prodejen, bistro a zejména pro Brňáky pořádá skvělé labužnické akce jako Slavnosti moře na Kraví hoře.

Za úspěchem firemní lodě stojí nejen kormidelníci v zastoupení rodiny Baráčků, ale i celá, dnes už téměř 50 členná, posádka. A takto velká flotila už vyžaduje trošku jiný systém fungování, interní komunikace a zejména péče o spokojenost posádky. 

Majitelé si uvědomují pravdivost motta: "Starejme se dobře o svoje zaměstnance, kteří se budou dobře starat o naše zákazníky." A protože nějakou dobu cítí, že už nemají tolik prostoru věnovat se jednotlivým zaměstnancům, jako to bylo dřív, rozhodli se najít si člověka do party, který se bude primárně starat o spokojenost cca 30 námořníků/prodavačů.

Předpokládáme, že zhruba 50 % práce je administrativní v kanceláři a druhou půlku budete trávit s členy posádky na jejich lodích.

 

Jaké hlavní úkoly Tě čekají?

  • pečovat o naše stávající členy posádky (naslouchat a komunikovat všechny důležité informace, organizace školení..),
  • podílet se na výběru nových prodavačů a případně brigádníků pro 8 stávajících prodejních lodí,
  • pečovat o nováčky na prodejnách a zodpovídat za jejich kvalitní zaškolení,
  • plánovat směny pro cca 30 prodavačů,
  • zpracovávat hodnocení a následné výkonové odměňování prodavačů na základě předem definovaných kritérií (vše v kooperaci se store managerem), aby byli všichni spokojení a dostali to, co si zaslouží,
  • organizovat různá formální setkání (oficiální porady) i neformální setkání, abychom fungovali jako jeden tým, i když je každý na jiné prodejně,
  • vedení kompletní personální agendy v celé firmě,
  • starost o portfolio benefitů,
  • podílet se na rozvoji stávající firemní kultury a dobrého jména firmy,
  • úzká spolupráce s managementem a zejména store manažerem,
  • možnost přinášet iniciativu a aktivně se podílet se na tom, jak firma funguje uvnitř,
  • další aktivity zaměřené na spokojenost našich zaměstnanců.

 

Jak poznáš, jestli jsi ten pravý člověk na tuto práci?

  • jsi přirozeným mediátorem a stmelovačem týmů, který má empatii a současně dokáže samostatně a zodpovědně plnit důležité úkoly a dotahovat je do konce,
  • jsi proaktivní a systematický a nečekáš, až ti dá někdo úkol, který máš splnit,
  • nemusíš být letitý personalista, ale třeba team leader z retailu, který se staral o své zaměstnance,
  • jsi srdcař, který zapadne do našeho týmu (ochota spolupracovat a táhnout za jeden provaz, houževnatost, důslednost, velká míra osobní zodpovědnosti, smysl pro humor a schopnost "zabrat", když je potřeba),
  • zvládneš stejně dobře komunikaci s týmem, jako administrativu nebo organizaci akcí,
  • máš vztah k našim produktům a dává ti smysl co a jak děláme,
  • chceš být součástí našeho růstu, jsi iniciativní a dokážeš si poradit i s novými věcmi,
  • máš aktivní řp. sk. B, abys mohl čas od času zajet na prodejnu do Olomouce nebo Hradce Králové.

 

Proč by se Vám u nás mohlo líbit?

  • jsme úspěšná rodinná firma s dobrým jménem na trhu a máme ambiciózní vizi,
  • rozhodně se u nás nebudete nudit, protože se tu pořád něco děje, 
  • základ firmy tvoří srdcaři, kteří jsou s firmou téměř srostlí a je tak od koho učit,
  • jsou tu kolegové všech věkových kategorií, tj. možnost učit se od sebe navzájem a předávat si zkušenosti,
  • u nás je uvolněná a přátelská atmosféra, chuť posouvat věci dál a vzájemně si pomáhat (velmi rychle se ukáže, kdo je k nám kompatibilní),
  • žádné zbytečné procesy a nesmyslná byrokracie
  • platové ohodnocení začíná na 30 tis. (v závislosti na Vašich dosavadních zkušenostech),
  • slevy na skvělé firemní produkty,
  • pružná pracovní doba od pondělí do pátku,
  • místo výkonu práce částečně na ulici Staňkova v Brně Králově poli a částečně na prodejnách,
  • termín nástupu co nejdříve 🙂

 

Tak co, přidáš se na společnou plavbu?

Máš dotaz? Pak volejte na číslo 702 003 934. Pokud už po přečtení cítíš, že je to nabídka pro Tebe, pak nečekej a pošli svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz  Těším se na Tebe 🙂 Martina 

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

 

 

TOTO MŮŽE BÝT I TVOJE POSÁDKA 

KONTAKTY

martina@martinakolackova.cz

702 003 934

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO  02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více] 

Share