Procesní specialista - Brněnsko

Není překvapením, že v ABB se neustále vyvíjí nové a nové produkty. Vznikají tak i nové pracovní pozice, stejně jako tato (oficiálně MNS Engineer Administrator), kdy nový člověk posílí stávající tým produktových specialistů. V podstatě budete projektový manažer, který se bude starat o rozvoj stávajícího interního konfigurátoru.

 

CO BUDE HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

Hlavním úkolem je udržovat SW konfigurátor pro rozvaděče nízkého napětí a databázi elektrických a mechanických dílů. Nejedná se tak o rutinní pozici, ale o

  • průběžné sledování funkcí a testování rozhraní s jinými prodejními a inženýrskými nástroji,
  • hledání nových možností programu, sledování potřeb uživatelů a sbírání podnětů pro případné změny,
  • navržení inovací tak, aby usnadňovali práci uživatelům,
  • správa implementací systémových zlepšení (koordinace práce programátorů),
  • testování rozhraní do projekčních a nabídkových aplikací a následné vytváření nových pracovních instrukcí a manuálů,
  • zaškolování a podpora uživatelů,
  • udržování databáze elektrických a mechanických dílů, aby byla kompletní a aktuální,
  • spolupráce s různými odděleními (IT, vývoj, produktoví specialisté, obchodníci apod.) a jednotkami v ČR i zahraničí.

 

KOHO SI NA TUTO PRÁCI PŘEDSTAVUJEME?

  • minimálně SŠ elektrotechnické nebo jiného technického zaměření,
  • výborná znalost práce na PC (MS Office) a základy programování v MS Visual Basic,
  • všeobecná znalost databází,
  • znalost angličtiny alespoň na B1 pro komunikaci v rámci společnosti,
  • procesní myšlení, schopnost dávat si informace do souvislostí, proaktivně navrhovat zlepšení programu a dotahovat úkoly do konce,
  • velkou výhodou znalosti z oblasti elektro.

 

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • stanete se součástí mezinárodní společnosti, která má historii a stabilitu a v Brně neustále roste,
  • získáte možnost absolvovat odborné kurzy a vzdělávat se.
  • podílíte na tvorbě technicky vyspělých produktů,
  • pracovní doba je u nás 7,5 hodiny/denně,
  • nabízíme pestré zaměstnanecké benefity (např. Active pass karta, zvýhodněné nabídky cestovních kanceláří, bankovních účtů či telefonních tarifů, dotované obědy v kantýně, jídelní a nápojové automaty zdarma, penzijní připojištění atd.).
  • místo výkonu práce v Brně na ulici Heršpická.

 

Termín nástupu dle domluvy - dle domluvy.

 

Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934. Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to nabídka pro Vás, pak nečekejte a pošlete svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz  Těším se na Vás 🙂 Martina 

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

 

KONTAKTY

martina@martinakolackova.cz

702 003 934

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO  02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více] 

Share