SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PODPORY V IT  - Brněnsko

 

Jen málokdo by věřil, že skvěle fungující IT systém, který používají i velké a známé firmy jako je Fisher Scientific, Vonekl, Alfun, Elkov elektro apod. má na svědomí tým cca 18 lidí, kteří tvoří celou firmu.

Takový úspěch, který rok od roku narůstá, by nebyl možný, kdyby tu nebyli spokojení lidé na těch správných místech a hlavně kdyby netáhli za jeden provaz.  Velký podíl na tom má nejen jejich know-how, vysoká emoční inteligence, selský rozum, ale také majitelé, kteří jsou skvělí odborníci a fungují jako řadoví zaměstnanci (jen s větší zodpovědností).

Na konci roku firma dokončila novou verzi produktu a v zásobě mají spoustu úžasných nápadů, pro které potřebují posílit týmy. Právě teď by uvítali 2-3 nové kolegy a uvolnili tak ty stávající, kteří se můžou posunout do role konzultantů.

 

Přidáte se do našeho týmu ZÁKAZNICKÉ PODPORY NA 1st LEVEL?

Nečekejte, že je to nějaká "tupá práce " se zvedáním telefonů. Naopak, je třeba, abyste z požadavku "nic nám tu nefunguje" zvídavými otázkami došli ke skutečnému jádru problému a ten evidovali. Zpočátku budete řešení delegovat na zkušenější kolegy a postupně jednoduché požadavky budete schopni řešit sami.

Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly?

  • budete přijímat jak telefonní požadavky firemních klientů (uživatelů našeho IS) a ty evidovat v systému požadavků, tak sledovat přicházející požadavky prostřednictvím našeho systému,
  • vašim úkolem bude specifikovat (umět se doptat), co konkrétně má klient za problém a zda-li ho vyřešíte sami, anebo ho budete delegovat na kolegy,
  • musíte dohlížet, jestli jsou úkoly vyřešené a případně být schopni dát zákazníkovi info, co se s požadavkem děje.
  • spolupracovat se všemi kolegy (konzultanti, vývojáři, obchodníci,..),
  • mít radost ze splněných požadavků a neustále se učit a orientovat se v našem produktu.

 

Jaká je naše představa o ideálním kandidátovi?

  • zajímá se o firemní informační systémy a procesy (má procesní a analytické myšlení),
  • baví ho komunikovat se zákazníky (musí umět naslouchat, ptát se) a hlavně hledat důvod a případně řešení konkrétního problému (a ten buď sám vyřešit, nebo ho předat k řešení IT specialistovi),
  • dokáže si dávat věci do souvislostí a hlavně je zvídavý a baví ho neustále se učit nové a nové věci (v IT systému souvisí všechno se vším),
  • nehledá kariéru manažera, ale odborníka, kterého baví pomáhat klientům dělat jejich práci snadněji (do budoucna je možnost "vyrůst" na konzultanta),
  • má trpělivost, výborné komunikační dovednosti díky kterým dokáže z klienta zjistit veškeré potřebné informace a vysvětlit situaci/řešení, je schopný zákazníka uklidnit,
  • je pečlivý a pro zákaznicky orientovaný (ve firmě se drží slovo a profesní čest),
  • chce dělat tam, kde nebude jen číslem, ale na jeho práci půjde vidět a reálně může mít dobrý pocit z odvedené práce, 
  • výhodou je ŘP sk. B (hodí se pro případnou práci konzultanta).

 

Proč by se Vám u nás mohlo líbit?

  • jsme úspěšná a zdravá firma (po stránce finančního i lidského kapitálu) s dobrým jménem na trhu, která se rozrůstá "chytře" a udržitelně,
  • moderní pracovní prostředí a sladěný kolektiv, který táhne za jeden provaz (důkazem jsou reálné výsledky projektů i firmy jako celku),
  • budete pracovat pro šéfa, který to má v hlavě srovnané a je doslova IT guru, a který má ve firmě přirozený respekt a pracovní vztahy staví na důvěře,
  • plat juniora od 30 000 Kč měsíčně + zajímavé kvartální odměny,
  • budete mít pružnou pracovní dobu,
  • práce je v centru Brna (blízko k vlaku, autobusu i MHD),
  • samozřejmostí jsou zaměstnanecké benefity (sick days, stravenky, nápoje, občerstvení, jazykové kurzy a jiná školení) a také společné firemní akce, které nás baví (např. lyžovačka),
  • možnost vypracovat se na konzultanta, který pomáhá klientům i v terénu,
  • a hlavně férové jednání.

 

Termín nástupu dle domluvy - na dobrého člověka si rádi počkáme.

 

Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934. Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to nabídka pro Vás, pak nečekejte a pošlete svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz  Těším se na Vás 🙂 Martina 

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

 

 

Toto je naše pracovní útočiště - a může být i Tvoje 🙂

KONTAKTY

martina@martinakolackova.cz

702 003 934

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO  02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více] 

Share