Správce soc. sítí & Content Manager (m/ž)
Jsme obchodní firma, která je malá počtem zaměstnanců, ale poměrně velká svými obchodními úspěchy (stovky prodaných aut ročně). Roky stabilizace, nastavení procesů a finanční stability jsme zvládli a jsme připraveni na další etapu našeho podnikání.
Obchodujeme s novými luxusními auty – přijímáme poptávky primárně od zákazníků z celého světa, kterým jsme schopni zajistit vybrané vozy výrazně rychleji, levněji a s kompletní dopravou včetně vyřízení kompletních dokumentů.
Zatím nám s brandem pomáhali externisté, ale rádi bychom se do budování značky a povědomí o nás na sociálních sítích pustili naplno, a proto hledáme možná právě tebe.
Co přesně tě v této roli bude čekat?
- Ke každému vozidlu (zakázce) nafotíš sadu odpovídajících fotografií, které budou sloužit jako foto dokumentace pro zákazníky, úřady a pro marketingové účely.
- Zajistíš si postprodukci k fotografiím a vytvoříš vhodný content (grafiku, videa, texty v angličtině), kterým podpoříš náš brand na vybraných soc. sítích.
- Dle předem dohodnutého publikačního plánu budeš zveřejňovat vhodně upravené příspěvky na Instagramu, LinkedInu, Youtube a TikToku.
- Pravidelně budeš vyhodnocovat úspěšnost kampaní a příspěvků, sledovat trendy v oboru a algoritmy a na jejich základě vytvářet strategii a publikační plán na následující měsíc.
- Denně strávíš stanovený čas komunikací s publikem a realizací strategie Growth Hackingu.
- Budeš spolupracovat s vybranými influencery (určení cílů, uzavírání smluv a kontrola plnění spolupráce).
- V případě potřeby se můžeš podílet i na grafické úpravě firemních dokumentů, prezentačních materiálu atd.
Jsi ideálním kandidátem, pokud:
- Máš nejenom zkušenost v této roli, ale taky obhajitelné výsledky své práce.
- Hledáš roli, která je skutečně komplexní a pestrá. Která je ideální pro kreativního multipotenciála schopného nejen vymyslet řešení, ale také ho precizně zrealizovat.
- Umíš fotit, stříhat videa, vytvářet grafiku, pracovat ve vhodných grafických programech a znáš administraci vybraných sociálních sítí.
- Dokážeš budovat jednotný brand, volit vhodné kombinace a strategie, vyhodnocovat obchodní přínosy kampaní a postů.
- Máš estetické cítění, jsi kreativní a současně precizní, máš smysl pro detail, „podnikatelské myšlení“, schopnost dávat si věci do souvislostí a držet jasnou vizi.
- Tvoje znalost angličtiny je na úrovni C1 (veškerá komunikace na sítích bude v angličtině).
- Máš ŘP sk. B a nebojíš se ho použít (min. 1x týdně budeš jezdit do našeho pražského skladu mim kancelář fotit nová auta).
- Nadstandardním bonusem by bylo, pokud jsi milovníkem luxusních aut a budeš z této práce nadšený/á stejně jako jsme my
Proč k nám?
- Jsme finančně zdravá auditovaná firma s jasnou vizí a dobrým jménem na trhu.
- Odměníme tě fixní mzdou a také bonusovou složkou za dosahovaní měřitelných cílů.
- Dáme ti prostor ukázat co v tobě je a společně vybudovat veřejně známou a důvěryhodnou firemní značku.
- Žádný mikromanagement, na druhou stranu očekáváme zodpovědný přístup k práci.
- Nabízíme příjemné pracovní zázemí ve středu Prahy (dobrá dopravní dostupností Metro Křižíkova), žádný velký neosobní open space.
- Jádro pracovní doby od 9 do 15 hodin, dle domluvy možnost částečná práce home-office.
- Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, multisportkarta, mimořádné odměny za zlepšení práce/procesů apod.
- Možnost nástupu únor 2025
- Smlouva na dobu 1 roku a v případě spokojenosti obou stran prodloužení na dobu neurčitou.
Protože si vážíme tvého času, nejdříve proběhne telefonický prescreening a poté klasický telefonický pohovor s HR specialistou. Druhé kolo bude osobně s oběma jednateli v našich kancelářích.
Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934. Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to to ONO, pak nečekejte a pošlete svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz Těším se na Vás :-) Martina
Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
KONTAKTY
martina@martinakolackova.cz
702 003 934
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO 02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více]
Reference lidí, kteří nelitovali, že mi poslali svůj životopis
"Při hledání nové práce, rozeslání mnoha životopisů a absolvování mnoha pohovorů (v dosti případech ne zrovna příjemných) jsem měla to štěstí, že jste mě oslovila právě Vy, paní Koláčková. Touto cestou bych Vám chtěla moc poděkovat za Váš lidský přístup. Nejednala jste se mnou jako se zbožím, ale jako s lidskou bytostí, která má problém. Stále se mnou udržujete kontakt a zajímáte se o to jak se mi daří. Nic podobného jsem nezažila a za to Vám moc děkuji. S novou prací jsem moc spokojená. Přeji Vám mnoho spokojených uchazečů o práci. S čistým svědomím Vás mohu vřele doporučit.
"Dobrý den, jsem velmi vděčný za zprostředkování brigádnické pozice ve firmě DI Industrial, ve které se mi opravdu líbí. Paní Koláčkovou jsem byl telefonicky kontaktován již druhý pracovní den po odeslání životopisu. Byla mi popsána společnost, u které jsem měl zájem o spolupráci, její současná situace a vyhlídky do budoucna. Hned jsem měl také možnost navrhnout, kdy bych se mohl dostavit na osobní pohovor u dané firmy a dostal jsem všechny potřebné informace. I po navázání spolupráce měla paní Koláčková z agentury upřímnou starost, jestli jsem na dané pozici spokojen, a vedli jsme takřka přátelskou konverzaci. Chtěl bych jí moc poděkovat za spolupráci a za zprostředkování pracovní pozice.
"Pani Koláčková svojím veľkým všeobecným prehľadom a odborným prístupom vedie pohovor na vysoko profesionálnej úrovni, pričom vytvára priateľskú atmosféru. Zároveň jej chcem touto formou vysloviť poďakovanie za všetko čo pre mňa urobila."
"Dobrý den paní Koláčková, s Vaší prací jsem byla moc spokojena. Příjemný a velice lidský, otevřený projev mi navodil pocit upřímnosti a snahy pomoci. Následný zájem byl výborný, a i když celá akce nevedla k výsledku, jak bychom chtěly, byla jsem spokojena. Určitě bych se na Vás v budoucnu znovu obrátila a doporučila všem, kteří práci hledají."
"Dobrý den, velice rád bych poděkoval paní Martině Koláčkové za vysoce profesionální přístup, se kterým se mě ujala při zprostředkování zaměstnání. Kontaktovala mě již druhý den po mé odpovědi na inzerát a ještě tentýž jsme spolu domluvili přijímací pohovor. Všechny potřebné informace mi pravdivě sdělila a z rozhovoru s ní jsem měl velice příjemný dojem.Mohu tedy zodpovědně říci, že spolupráci s paní Martinou Koláčkovou upřímně všem doporučuji."
"Spolupráce s Vámi, paní Koláčková, byla na vysoké úrovni profesionality. Veškeré informace jsem dostal hned a bez známek jakéhokoliv zamlžení detailu o dané pozici. Komunikace z Vaší strany byla dostatečná a přesná, s příjemným vystupováním i snahou po dokončení celého procesu uchazeče o zaměstnání. Vřele doporučuji spolupráci s Vámi."
"S práci paní Koláčkové jsem byl nadmíru spokojen. V 55 letech se mi velice těžko sháněla práce a oslovil jsem mnoho personálních společností (vlastně všechny v okolí Brna) a odpověděl jsem na tisíce inzerátů. Reakcí bylo jen hrobové ticho nebo v lepším případě automat, který mi sdělil, že jestliže se do měsíce nikdo z firmy neozve, tak se neozve už nikdy. A neozval. Vždycky jsem si myslel, že když člověk chce, tak si práci najde, ale opak byl pravdou. Jaké bylo mé překvapení, když se mi ozvala paní Koláčková. A jaký to byl šok, když o mne projevila nehraný zájem. O 55tiletého "dědka". Velice detailně jsme probrali moje schopnosti a zkušenosti. Dávala mi spousty otázek a já podle skutečnosti odpovídal. Potom mi paní Koláčková nabídla několik možností volných pracovních pozic, ze kterých jsme společně vybrali jednu finální. Do firmy poslala velice podrobně a kvalifikovaně rozpracovaný životopis, na jehož základě a pohovoru s majiteli firmy jsem byl vybrán na pozici obchodního zástupce. Ještě jednou bych chtěl paní Koláčkové poděkovat za její osobitý přístup. Dělá to úplně jinak, než ostatní personalisté. A dělá to velmi dobře."
"Vážená paní Koláčková Jsem velice rád, že mohu přispět a pozitivně zhodnotit Vaši práci. Musím velmi vyzdvihnout Váš profesionální přístup při zprostředkování zaměstnání. Při našem jednání jste byla schopna odpověď nejen na všechny mé otázky týkající se požadavků uchazeče, ale pomoci i po stránce lidské. Z Vašeho projevu byla cítit snaha a chuť, co nejlépe a nejrychleji najít vhodné pracovní uplatnění. Přestože jsem na Vaše doporučení nebyl vybrán, byla jste jediná, která smysluplně reagovala na důvod, proč jsem nebyl vhodný kandidát. Ihned jsem si uvědomil, že za nezdarem nemusí být věk, patřičné vzdělání nebo nedostatečné znalosti, ale jen nejistota zaměstnavatele o moji další budoucnost. Přeji Vám hodně úspěchů a co nejvíce spokojených a vděčných uchazečů."
"Setkání s paní Koláčkovou pro mne bylo velkým přínosem a též příjemnou zkušeností. Paní Koláčkovou považuji za vynikající personalistku, za profesionálku, která je pro svoji práci zapálená a právě proto patří mezi ty nejlepší. Vzhledem k vysoké míře empatie dokáže skvěle komunikovat a odhadnout jak potenciál uchazeče, tak vyhodnotit jeho kompatibilitu s požadavky zaměstnavatele. Pohovory s paní Koláčkovou se nesou v duchu otevřenosti a vstřícnosti, takže kandidát se nebojí projevit své vlastní názory - cítí, že budou respektovány. Současně je schopna výstižně kandidátovi přiblížit zaměstnavatele, nastínit atmosféru panující ve firmě, firemní strategie a hodnoty. Můj současný zaměstnavatel mne na doporučení paní Koláčkové přijal na pozici nákupčí. Moje práce mne opravdu baví a ve firmě jsem spokojená. Domnívám se, že moje práce je pro firmu přínosem a že spokojenost je tedy na obou stranách :-). Paní Koláčková, děkuji Vám a přeji hodně pracovních i osobních úspěchů ! Těším se, až se opět u nás ve firmě setkáme osobně."
"Za spolupráci s paní Koláčkovou jsem vděčný hlavně nejen kvůli vstřícnému přístupu během výběrového řízení ale i po nástupu do zaměstnání. Již během pohovoru mi sdělila všechny důležité informace o firmě a jejím zaměření, popisu pracovní pozice, na kterou jsem se hlásil, i jak bude vypadat další postup při výběrovém řízení. Po nástupu do nového zaměstnání jsme stále v kontaktu, její zájem o moji spokojenost v zaměstnání je milým překvapením. Touto cestou Vám děkuji."
Další písemné reference naleznete i na mém profilu profesní sítě LinkedIn.