HR MANAŽER/KA  STŘEDNĚ VELKÉ VÝROBNÍ SPOLEČNOSTI  - JIŽNÍ MORAVA

Skvělá příležitost pro HR profesionála, který chce být součástí managementu a dokáže být manažerům rovnocenným partnerem a ne pouze výkonným supportem, jak to v mnoha firmách bývá. 

Práce je ideální 
- vnitřně motivovaného HR generalistu/specialistu, který je praktik, má podnikatelské myšlení a rád by se posunul profesně dál a soustředil se i na strategické úkoly.
- člověka, který chce uvědomělého nadřízeného, který ví, že na kvalitní HR nestačí jen hezký úsměv, ale je za tím spousta náročné komplexní práce (analýzy, plánování, projekty, mzdová agenda, školení, rozvoj lidí, schopnost argumentovat managementu atd.) a taky ji vyžaduje.

Nový člověk převezme práci po současné HR manažerce, které se spousta úkolů podařila realizovat a má tak na co navazovat.

Jaké úkoly Vás čekají? 

  • kompletní zajištění personální vize a strategie ve spolupráci s manažery a majiteli (navázání na jasné cíle a roční plány),
  • vedení 3 lidí  (mzdová účetní, HR generalist(k)y zabezpečující zejména nábory a také recepce),
  • navázání na rozběhnuté úkoly týkající se  nastavení funkčních procesů (od plánování kapacity přes pružnou realizaci náboru a zefektivnění onboardingu včetně zajištění pracovních míst, IT přístupů a prac. pomůcek),
  • péče o zaměstnance (být v roli mediátora, vnímat psychickou odolnost zaměstnanců, pečovat o nabídku atraktivních benefitů a možnosti vzdělávání).
  • budování autentické značky zaměstnavatele/employer brandingu (správa informací na webu, výběr vhodných cest pro nábory, propagace zaměstnavatele vhodnými kanály HR marketingu),
  • nábor a rozvoj klíčových pracovníků, spolupráce s personálními agenturami,
  • plánování a zajištění realizace různých zaměstnaneckých akcí,
  • a možná řada dalších zajímavých projektů, jejichž iniciátorem můžete být právě Vy :-)

 

Jaké kritéria jsou vypsaná pro tuto práci?

  • nezbytný vztah k této práci a patřičná zkušenost (ideálně 5 let v roli HR generalisty - člověk praktik, který je tvůrce a nikoliv ten, kdo je zvyklý pouze delegovat úkoly),
  • zapáleného pracovníka se zaměřením na detail a prozákaznickým zaměřením, focus na praktičnost (schopnost prioritizovat, pojmenovat a nastavit procesy jednoduše a funkčně, argumentovat přínosy/úspory a dotahovat úkoly do konce),
  • odhad na lidi, intuice a empatie (být lidem oporou a udržet si diskrétnost), partnerský přístup, podnikatelské myšlení,
  • výborné komunikační dovednosti, schopnost "číst mezi řádky", umění naslouchat, argumentovat i oponovat manažerům (je-li to potřeba) a také důslednost a spolehlivost.
  • dynamickou osobnost s tahem na branku, která je zaměřená na výsledek,
  • dobrý přehled v zákoníku práce, výhodou je orientace ve mzdové agendě

 

Co za Vaši práci?

  • fixní mzdu, odpovídající Vaší profesní senioritě + roční bonusy cca 25 % roční mzdy,
  • firemní auto i k osobnímu využití,
  • dostatek prostoru se realizovat a vybudovat funkční HR systém pro podporu zaměstnanců,
  • stanete se součástí managementu výrobní firmy, která dodává věhlasným značkám a potrpí si na pracovitost a preciznost

Termín nástupu - prosinec 2024/začátek roku 2025

 

Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934. Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to to ONO, pak nečekejte a pošlete svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz  Těším se na Vás :-) Martina 

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

Reference mých spokojených klientů

"Při hledání nové práce, rozeslání mnoha životopisů a absolvování mnoha pohovorů (v dosti případech ne zrovna příjemných) jsem měla to štěstí, že jste mě oslovila právě Vy, paní Koláčková. Touto cestou bych Vám chtěla moc poděkovat za Váš lidský přístup. Nejednala jste se mnou jako se zbožím, ale jako s lidskou bytostí, která má problém. Stále se mnou udržujete kontakt a zajímáte se o to jak se mi daří. Nic podobného jsem nezažila a za to Vám moc děkuji. S novou prací jsem moc spokojená.  Přeji Vám mnoho spokojených uchazečů o práci. S čistým svědomím Vás mohu vřele doporučit.
paní Marta Žákovápracovnice ve výrobě
"Dobrý den, jsem velmi vděčný za zprostředkování brigádnické pozice ve firmě DI Industrial, ve které se mi opravdu líbí. Paní Koláčkovou jsem byl telefonicky kontaktován již druhý pracovní den po odeslání životopisu. Byla mi popsána společnost, u které jsem měl zájem o spolupráci, její současná situace a vyhlídky do budoucna. Hned jsem měl také možnost navrhnout, kdy bych se mohl dostavit na osobní pohovor u dané firmy a dostal jsem všechny potřebné informace. I po navázání spolupráce měla paní Koláčková z agentury upřímnou starost, jestli jsem na dané pozici spokojen, a vedli jsme takřka přátelskou konverzaci. Chtěl bych jí moc poděkovat za spolupráci a za zprostředkování pracovní pozice.
pan Jiří Musilstudent VUT
"Pani Koláčková svojím veľkým všeobecným prehľadom a odborným prístupom vedie pohovor na vysoko profesionálnej úrovni, pričom vytvára priateľskú atmosféru. Zároveň jej chcem touto formou vysloviť poďakovanie za všetko čo pre mňa urobila."
pan Miroslav Bruškoobchodně - technický manažer
"Dobrý den paní Koláčková, s Vaší prací jsem byla moc spokojena. Příjemný a velice lidský, otevřený projev mi navodil pocit upřímnosti a snahy pomoci. Následný zájem byl výborný, a i když celá akce nevedla k výsledku, jak bychom chtěly, byla jsem spokojena. Určitě bych se na Vás v budoucnu znovu obrátila a doporučila všem, kteří práci hledají."
paní Renata Smažilovánákupčí
"Dobrý den, velice rád bych poděkoval paní Martině Koláčkové za vysoce profesionální přístup, se kterým se mě ujala při zprostředkování zaměstnání. Kontaktovala mě již druhý den po mé odpovědi na inzerát a ještě tentýž jsme spolu domluvili přijímací pohovor. Všechny potřebné informace mi pravdivě sdělila a z rozhovoru s ní jsem měl velice příjemný dojem.Mohu tedy zodpovědně říci, že spolupráci s paní Martinou Koláčkovou upřímně všem doporučuji."
pan Petr Knížesvářeč
"Spolupráce s Vámi, paní Koláčková, byla na vysoké úrovni profesionality. Veškeré informace jsem dostal hned a bez známek jakéhokoliv zamlžení detailu o dané pozici. Komunikace z Vaší strany byla dostatečná a přesná, s příjemným vystupováním i snahou po dokončení celého procesu uchazeče o zaměstnání. Vřele doporučuji spolupráci s Vámi."
pan Vladislav Kvapilpřípravář před lakováním/maskér
"S práci paní Koláčkové jsem byl nadmíru spokojen. V 55 letech se mi velice těžko sháněla práce a oslovil jsem mnoho personálních společností (vlastně všechny v okolí Brna) a odpověděl jsem na tisíce inzerátů. Reakcí bylo jen hrobové ticho nebo v lepším případě automat, který mi sdělil, že jestliže se do měsíce nikdo z firmy neozve, tak se neozve už nikdy. A neozval. Vždycky jsem si myslel, že když člověk chce, tak si práci najde, ale opak byl pravdou. Jaké bylo mé překvapení, když se mi ozvala paní Koláčková. A jaký to byl šok, když o mne projevila nehraný zájem. O 55tiletého "dědka". Velice detailně jsme probrali moje schopnosti a zkušenosti. Dávala mi spousty otázek a já podle skutečnosti odpovídal. Potom mi paní Koláčková nabídla několik možností volných pracovních pozic, ze kterých jsme společně vybrali jednu finální. Do firmy poslala velice podrobně a kvalifikovaně rozpracovaný životopis, na jehož základě a pohovoru s majiteli firmy jsem byl vybrán na pozici obchodního zástupce. Ještě jednou bych chtěl paní Koláčkové poděkovat za její osobitý přístup. Dělá to úplně jinak, než ostatní personalisté. A dělá to velmi dobře."
Antonín Procházkatechnicko-obchodní zástupce
"Vážená paní Koláčková Jsem velice rád, že mohu přispět a pozitivně zhodnotit Vaši práci. Musím velmi vyzdvihnout Váš profesionální přístup při zprostředkování zaměstnání. Při našem jednání jste byla schopna odpověď nejen na všechny mé otázky týkající se požadavků uchazeče, ale pomoci i po stránce lidské. Z Vašeho projevu byla cítit snaha a chuť, co nejlépe a nejrychleji najít vhodné pracovní uplatnění. Přestože jsem na Vaše doporučení nebyl vybrán, byla jste jediná, která smysluplně reagovala na důvod, proč jsem nebyl vhodný kandidát. Ihned jsem si uvědomil, že za nezdarem nemusí být věk, patřičné vzdělání nebo nedostatečné znalosti, ale jen nejistota zaměstnavatele o moji další budoucnost. Přeji Vám hodně úspěchů a co nejvíce spokojených a vděčných uchazečů."
pan Libor Nechvátalobchodník
"Setkání s paní Koláčkovou pro mne bylo velkým přínosem a též příjemnou zkušeností. Paní Koláčkovou považuji za vynikající personalistku, za profesionálku, která je pro svoji práci zapálená a právě proto patří mezi ty nejlepší. Vzhledem k vysoké míře empatie dokáže skvěle komunikovat a odhadnout jak potenciál uchazeče, tak vyhodnotit jeho kompatibilitu s požadavky zaměstnavatele. Pohovory s paní Koláčkovou se nesou v duchu otevřenosti a vstřícnosti, takže kandidát se nebojí projevit své vlastní názory - cítí, že budou respektovány. Současně je schopna výstižně kandidátovi přiblížit zaměstnavatele, nastínit atmosféru panující ve firmě, firemní strategie a hodnoty. Můj současný zaměstnavatel mne na doporučení paní Koláčkové přijal na pozici nákupčí. Moje práce mne opravdu baví a ve firmě jsem spokojená. Domnívám se, že moje práce je pro firmu přínosem a že spokojenost je tedy na obou stranách :-). Paní Koláčková, děkuji Vám a přeji hodně pracovních i osobních úspěchů ! Těším se, až se opět u nás ve firmě setkáme osobně."
Lenka Žáčková, nákupčí
"Za spolupráci s paní Koláčkovou jsem vděčný hlavně nejen kvůli vstřícnému přístupu během výběrového řízení ale i po nástupu do zaměstnání. Již během pohovoru mi sdělila všechny důležité informace o firmě a jejím zaměření, popisu pracovní pozice, na kterou jsem se hlásil, i jak bude vypadat další postup při výběrovém řízení. Po nástupu do nového zaměstnání jsme stále v kontaktu, její zájem o moji spokojenost v zaměstnání je milým překvapením. Touto cestou Vám děkuji."
pan Pavel Kubišchemik

Další písemné reference naleznete i na mém profilu profesní sítě LinkedIn.