ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI  - Brněnsko

OBSAZENO

Líbí se Vám staré filmy, kde fungoval korektní vztah mezi ředitelem a jeho sekretářkou? Je Vaším nedostižným vzorem třeba úžasná paní Eliška Hašková Coolidge, sekretářka 5 amerických prezidentů, která má úžasný charakter a přístup k práci? Pak mám něco pro Vás. 

Právě hledám vyzrálou osobnost, která chce 

  • být podporou vedení společnosti ve smyslu vedení kalendáře, organizování schůzek, vyřizování e-mailové korespondence,
  • zajišťovat organizaci určitých projektů, meetingů, porad či setkání,
  • vytvářet zápisy z porad a delegovat slečnu na recepci,
  • pomáhat s organizací zahraničních cest (letenky, víza, ubytování apod.) a jejich následným vyúčtováním,
  • mít radost, že dělá podporu managementu, kterému by se jinak mnohem hůř pracovalo. 

 

Kdo se na tyto úkoly hodí nejvíce? Zkušená osobnost, která

  • má určité životní zkušenosti (byť jen na podobných místech) a ví, že takovou práci umí a chce ji dělat, 
  • bude svoje úkoly vykonávat tak, jak by je vykonávala pro svoji rodinu (nové úkoly nebere jako zlo, ale jako možnost si zpestřit práci a  být nápomocná),
  • ovládá AJ na pokročilé úrovni,
  • dokáže řešit více úkolů současně, umí si vše zorganizovat, předávat informace a dotahovat věci do konce,
  • příjemné vystupováníumí skvěle komunikovat s lidmi na všech úrovních,
  • na nic si nehraje, ale naopak je svá, chytrá, přirozená, se smyslem pro humor a určitým klidem i ve vypjatých situacích,
  • je časově flexibilní (někdy je potřeba zůstat déle, když se protáhne jednání a jindy je možné dělat nějaké úkoly z domova).

Tato nabídka je opravdu pro někoho, kdo žije s určitou životní pokorou a ví, že takovou práci zvládne a hlavně že ho bude bavit.  

Zralý věk ani menší děti pro nás nejsou překážkou - ba naopak! 

 

Proč Vás bude tato práce bavit?

  • rozhodně se nebudete nudit anebo dělat jednotvárnou práci,
  • stanete se součástí rodinné výrobní firmy, která klade důraz na dobré vztahy a kooperaci a svoje výrobky prodává úspěšně již řádku let v ČR i ve světě,
  • majitelé svoji práci milují a očekávají, že vy tu svoji milujete také,
  • budete se setkávat s velmi zajímavým lidmi z ČR i zahraničí,
  • využijete svoji AJ, organizační talent a umění komunikovat,
  • dynamika i design pracovního prostředí se vám bude líbit,
  • pracovní doba bude obvykle mezi 9. a 18. hodinou (není cílem sedět tu 8 hodin, ale mít svoji práci hotovou),
  • kromě platu v rozmezí 30 - 35 000 Kč získáte pestrou paletu benefitů a dokonce služební automobil i k soukromým účelům,
  • nastoupíte-li během prosince, zaučí Vás stávající asistentka, která se bude stěhovat do zahraničí,
  • místo výkonu práce Brno-venkov 

 

Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934. Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to to ONO, pak nečekejte a pošlete svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz  Těším se na Vás :-) Martina 

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

 

 

 

 

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA DIVIZE  - Brněnsko

OBSAZENO

Pokud jste akční člověk se znalostí AJ a nejlépe i NJ a administrativa je vaší vášní, pak rozhodně čtěte dál.

Mezi hlavní úkoly práce patří

  • kompletní administrativní podpora 20 členné divize (obchodníci, technici, externí spolupracovníci a partneři) úspěšné české společnosti,
  • administrativní spolupráce na zakázkách, např. hlídání termínů a určitých detailů v průběhu realizace, fakturace (zpracování nabídek mají na starosti čistě obchodníci),
  • aktivní využití AJ i NJ při telefonické a e-mailové komunikaci se zahraničními partnery
  • organizace a vyúčtování služebních cest (ubytování, doprava,...), kontrola docházky,
  • příprava obchodních schůzek, porad, meetingů,
  • úzká spolupráce s dalšími odděleními společnosti, reporting,
  • ad hoc úkoly dle potřeb divize.

Koho si na tuto práci představujeme? Proaktivní osobnost, která

  • chce být podporou týmu, organizovat chod divize po administrativní stránce (zná cíle a sama hledá způsoby, jak je co nejlépe splnit) a aktivně se tak podílet na dosahování společných cílů,
  • má ráda pestrou práci a dokáže pružně reagovat na potřeby týmu,
  • ovládá AJ na pokročilé úrovni a má alespoň mírně pokročilou znalost NJ, aby mohla komunikovat se zahraničními partnery a zákazníky,
  • organizační talent, smysl pro detail a dotahuje věci do konce,
  • je člověkem "do nepohody", tj. je zaměřený na hledání způsobů a ne důvodů, proč něco nejde,
  • nemusí mít technické znalosti z oboru - jedná se čistě o administrativní práci

 

Proč Vás bude tato práce bavit?

  • rozhodně se nebudete nudit anebo dělat jednotvárnou práci,
  • stanete se součástí rodinné výrobní firmy, která klade důraz na dobré vztahy a kooperaci a svoje výrobky prodává úspěšně již řádku let v ČR i ve světě,
  • využijete svoji AJ a NJ a také svůj organizační talent a umění komunikovat,
  • tempo práce odpovídá mladému složení kolektivu,
  • kanceláře jsou čisté a moderní,
  • pracovní doba je pružná,
  • očekávejte plat okolo 30 000 Kč, který si svojí proaktivitou můžete měsíčně navýšit i o několik tisíc korun,
  • získáte pestrou paletu benefitů a dostatečné zaškolení,
  • místo výkonu práce Brno-venkov.

 

Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934. Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to to ONO, pak nečekejte a pošlete svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz  Těším se na Vás :-) Martina 

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

MÁTE-LI DOTAZ, VOLEJTE  

702 003 934

OSLOVILA VÁS NĚKTERÁ Z NABÍDEK? POŠLETE MI, PROSÍM, SVŮJ ŽIVOTOPIS NA TUTO E-MAILOVOU ADRESU

martina@martinakolackova.cz

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

Reference mých spokojených klientů

"Při hledání nové práce, rozeslání mnoha životopisů a absolvování mnoha pohovorů (v dosti případech ne zrovna příjemných) jsem měla to štěstí, že jste mě oslovila právě Vy, paní Koláčková. Touto cestou bych Vám chtěla moc poděkovat za Váš lidský přístup. Nejednala jste se mnou jako se zbožím, ale jako s lidskou bytostí, která má problém. Stále se mnou udržujete kontakt a zajímáte se o to jak se mi daří. Nic podobného jsem nezažila a za to Vám moc děkuji. S novou prací jsem moc spokojená.  Přeji Vám mnoho spokojených uchazečů o práci. S čistým svědomím Vás mohu vřele doporučit.
paní Marta Žákovápracovnice ve výrobě
"Dobrý den, jsem velmi vděčný za zprostředkování brigádnické pozice ve firmě DI Industrial, ve které se mi opravdu líbí. Paní Koláčkovou jsem byl telefonicky kontaktován již druhý pracovní den po odeslání životopisu. Byla mi popsána společnost, u které jsem měl zájem o spolupráci, její současná situace a vyhlídky do budoucna. Hned jsem měl také možnost navrhnout, kdy bych se mohl dostavit na osobní pohovor u dané firmy a dostal jsem všechny potřebné informace. I po navázání spolupráce měla paní Koláčková z agentury upřímnou starost, jestli jsem na dané pozici spokojen, a vedli jsme takřka přátelskou konverzaci. Chtěl bych jí moc poděkovat za spolupráci a za zprostředkování pracovní pozice.
pan Jiří Musilstudent VUT
"Pani Koláčková svojím veľkým všeobecným prehľadom a odborným prístupom vedie pohovor na vysoko profesionálnej úrovni, pričom vytvára priateľskú atmosféru. Zároveň jej chcem touto formou vysloviť poďakovanie za všetko čo pre mňa urobila."
pan Miroslav Bruškoobchodně - technický manažer
"Dobrý den paní Koláčková, s Vaší prací jsem byla moc spokojena. Příjemný a velice lidský, otevřený projev mi navodil pocit upřímnosti a snahy pomoci. Následný zájem byl výborný, a i když celá akce nevedla k výsledku, jak bychom chtěly, byla jsem spokojena. Určitě bych se na Vás v budoucnu znovu obrátila a doporučila všem, kteří práci hledají."
paní Renata Smažilovánákupčí
"Dobrý den, velice rád bych poděkoval paní Martině Koláčkové za vysoce profesionální přístup, se kterým se mě ujala při zprostředkování zaměstnání. Kontaktovala mě již druhý den po mé odpovědi na inzerát a ještě tentýž jsme spolu domluvili přijímací pohovor. Všechny potřebné informace mi pravdivě sdělila a z rozhovoru s ní jsem měl velice příjemný dojem.Mohu tedy zodpovědně říci, že spolupráci s paní Martinou Koláčkovou upřímně všem doporučuji."
pan Petr Knížesvářeč
"Spolupráce s Vámi, paní Koláčková, byla na vysoké úrovni profesionality. Veškeré informace jsem dostal hned a bez známek jakéhokoliv zamlžení detailu o dané pozici. Komunikace z Vaší strany byla dostatečná a přesná, s příjemným vystupováním i snahou po dokončení celého procesu uchazeče o zaměstnání. Vřele doporučuji spolupráci s Vámi."
pan Vladislav Kvapilpřípravář před lakováním/maskér
"S práci paní Koláčkové jsem byl nadmíru spokojen. V 55 letech se mi velice těžko sháněla práce a oslovil jsem mnoho personálních společností (vlastně všechny v okolí Brna) a odpověděl jsem na tisíce inzerátů. Reakcí bylo jen hrobové ticho nebo v lepším případě automat, který mi sdělil, že jestliže se do měsíce nikdo z firmy neozve, tak se neozve už nikdy. A neozval. Vždycky jsem si myslel, že když člověk chce, tak si práci najde, ale opak byl pravdou. Jaké bylo mé překvapení, když se mi ozvala paní Koláčková. A jaký to byl šok, když o mne projevila nehraný zájem. O 55tiletého "dědka". Velice detailně jsme probrali moje schopnosti a zkušenosti. Dávala mi spousty otázek a já podle skutečnosti odpovídal. Potom mi paní Koláčková nabídla několik možností volných pracovních pozic, ze kterých jsme společně vybrali jednu finální. Do firmy poslala velice podrobně a kvalifikovaně rozpracovaný životopis, na jehož základě a pohovoru s majiteli firmy jsem byl vybrán na pozici obchodního zástupce. Ještě jednou bych chtěl paní Koláčkové poděkovat za její osobitý přístup. Dělá to úplně jinak, než ostatní personalisté. A dělá to velmi dobře."
Antonín Procházkatechnicko-obchodní zástupce
"Setkání s paní Koláčkovou pro mne bylo velkým přínosem a též příjemnou zkušeností. Paní Koláčkovou považuji za vynikající personalistku, za profesionálku, která je pro svoji práci zapálená a právě proto patří mezi ty nejlepší. Vzhledem k vysoké míře empatie dokáže skvěle komunikovat a odhadnout jak potenciál uchazeče, tak vyhodnotit jeho kompatibilitu s požadavky zaměstnavatele. Pohovory s paní Koláčkovou se nesou v duchu otevřenosti a vstřícnosti, takže kandidát se nebojí projevit své vlastní názory - cítí, že budou respektovány. Současně je schopna výstižně kandidátovi přiblížit zaměstnavatele, nastínit atmosféru panující ve firmě, firemní strategie a hodnoty. Můj současný zaměstnavatel mne na doporučení paní Koláčkové přijal na pozici nákupčí. Moje práce mne opravdu baví a ve firmě jsem spokojená. Domnívám se, že moje práce je pro firmu přínosem a že spokojenost je tedy na obou stranách :-). Paní Koláčková, děkuji Vám a přeji hodně pracovních i osobních úspěchů ! Těším se, až se opět u nás ve firmě setkáme osobně."
Lenka Žáčková, nákupčí
"Vážená paní Koláčková Jsem velice rád, že mohu přispět a pozitivně zhodnotit Vaši práci. Musím velmi vyzdvihnout Váš profesionální přístup při zprostředkování zaměstnání. Při našem jednání jste byla schopna odpověď nejen na všechny mé otázky týkající se požadavků uchazeče, ale pomoci i po stránce lidské. Z Vašeho projevu byla cítit snaha a chuť, co nejlépe a nejrychleji najít vhodné pracovní uplatnění. Přestože jsem na Vaše doporučení nebyl vybrán, byla jste jediná, která smysluplně reagovala na důvod, proč jsem nebyl vhodný kandidát. Ihned jsem si uvědomil, že za nezdarem nemusí být věk, patřičné vzdělání nebo nedostatečné znalosti, ale jen nejistota zaměstnavatele o moji další budoucnost. Přeji Vám hodně úspěchů a co nejvíce spokojených a vděčných uchazečů."
pan Libor Nechvátalobchodník
"Za spolupráci s paní Koláčkovou jsem vděčný hlavně nejen kvůli vstřícnému přístupu během výběrového řízení ale i po nástupu do zaměstnání. Již během pohovoru mi sdělila všechny důležité informace o firmě a jejím zaměření, popisu pracovní pozice, na kterou jsem se hlásil, i jak bude vypadat další postup při výběrovém řízení. Po nástupu do nového zaměstnání jsme stále v kontaktu, její zájem o moji spokojenost v zaměstnání je milým překvapením. Touto cestou Vám děkuji."
pan Pavel Kubišchemik

Další písemné reference naleznete i na mém profilu profesní sítě LinkedIn.