AP Accountant - účetní junior s AJ
Jsme americká společnost s více než 50 letou tradicí, která úspěšně expanduje do celého světa. Každých cca 4 -5 let se rozrosteme dvojnásobně a naše budoucí vize jsou skutečně nesmělé.
Jak se nám to daří? Nás úspěch stojí na lidech, kterým dáváme důvěru, možnost využít své silné stránky, realizovat se a růst i kariérně. Zaměstnáváme ty, kteří přemýšlí jako podnikatelé, jsou šikovní ve svých oborech a souzní s našimi 4 základními hodnotami: ctižádost, inovace, soudržnost a spolupráce.
Co děláme? Jsme supply chain širokého portfolia technických produktů pro výrobní společnosti.
Chceš se stát součástí našeho stabilního a rychle se rozvíjejícího brněnského týmu? Pak právě teď máš šanci přihlásit se na pozici AP Accountant a posílit současný 4 členný mladý a stabilní tým pečující o firemní finance v Evropě.
CO BUDE HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- ráno si týmově projdeme všechny nové požadavky a roztřídíme denní úkoly,
- vy budete zpracovávat přijaté faktury od našich dodavatelů,
- kontrolovat správnosti (náležitosti) faktur a jejich zadávání do systému + následné platby,
- řešit případné korekce a dotazy (často i opakujících se),
- komunikovat s cca 70 pobočkami v Evropě, oddělením nákupu a dodavateli,
- úzce spolupracovat s kolegy.
JAKÉ PŘEDPOKLADY BYSTE MĚL/A MÍT?
- ekonomické SŠ vzdělání,
- ideálně zkušenost na obdobné pozici (znalosti náležitostí FA, problematiky DPH apod.),
- aktivní znalost AJ pro komunikaci s pobočkami a centrálou (firemním jazykem je AJ, i když kolegyně jsou Češky),
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Office),
- pečlivost, zaměření na detail, schopnost prioritizace a plánování si úkolů,
- zodpovědnost, vnitřní motivace, trpělivost,
- schopnost pracovat samostatně a současně si pomáhat v rámci týmu,
- osobnostní vyzrálost a přátelská povaha.
PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?
- mezinárodní prostředí firmy s jasnou vizí a otevřenou americkou kulturou,
- kombinace přátelského prostředí malé pobočky se zázemím korporátu,
- skvělou šéfovou a stabilní 4členný tým lidí, kdy má každý svoji důležitou roli a funguje poměrně samostatně a zodpovědně,
- propracovaný vzdělávací systém,
- možnost profesního růstu,
- místo výkonu práce Brno jih, s dobrou možností parkování,
- termín nástupu ideálně listopad 2019.
Z důvodu dovolené se VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ bude konat až od 1. listopadu 2019
Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934. Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to nabídka pro Vás, pak nečekejte a pošlete svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz Těším se na Vás :-) Martina
Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
KONTAKTY
martina@martinakolackova.cz
702 003 934
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO 02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více]