AP Accountant - účetní junior s AJ

Jsme americká společnost s více než 50 letou tradicí, která úspěšně expanduje do celého světa. Každých cca 4 -5 let se rozrosteme dvojnásobně a naše budoucí vize jsou skutečně nesmělé.

Jak se nám to daří? Nás úspěch stojí na lidech, kterým dáváme důvěru, možnost využít své silné stránky, realizovat se a růst i kariérně. Zaměstnáváme ty, kteří přemýšlí jako podnikatelé, jsou šikovní ve svých oborech a souzní s našimi 4 základními hodnotami: ctižádost, inovace, soudržnost a spolupráce.

Co děláme? Jsme supply chain širokého portfolia technických produktů pro výrobní společnosti.

Chceš se stát součástí našeho stabilního a rychle se rozvíjejícího brněnského týmu? Pak právě teď máš šanci přihlásit se na pozici AP Accountant a posílit současný 4 členný mladý a stabilní tým pečující o firemní finance v Evropě.

 

CO BUDE HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • ráno si týmově projdeme všechny nové požadavky a roztřídíme denní úkoly,
  • vy budete zpracovávat přijaté faktury od našich dodavatelů,
  • kontrolovat správnosti (náležitosti) faktur a jejich zadávání do systému + následné platby,
  • řešit případné korekce a dotazy (často i opakujících se),
  • komunikovat s cca 70 pobočkami v Evropě, oddělením nákupu a dodavateli,
  • úzce spolupracovat s kolegy. 

 

JAKÉ PŘEDPOKLADY BYSTE MĚL/A MÍT?

  • ekonomické SŠ vzdělání,
  • ideálně zkušenost na obdobné pozici (znalosti náležitostí FA, problematiky DPH apod.),
  • aktivní znalost AJ pro komunikaci s pobočkami a centrálou (firemním jazykem je AJ, i když kolegyně jsou Češky),
  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office),
  • pečlivost, zaměření na detail, schopnost prioritizace a plánování si úkolů,
  • zodpovědnost, vnitřní motivace, trpělivost,
  • schopnost pracovat samostatně a současně si pomáhat v rámci týmu,
  • osobnostní vyzrálost a přátelská povaha.

 

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • mezinárodní prostředí firmy s jasnou vizí a otevřenou americkou kulturou, 
  • kombinace přátelského prostředí malé pobočky se zázemím korporátu,
  • skvělou šéfovou a stabilní 4členný tým lidí, kdy má každý svoji důležitou roli a funguje poměrně samostatně a zodpovědně,
  • propracovaný vzdělávací systém,
  • možnost profesního růstu,
  • místo výkonu práce Brno jih, s dobrou možností parkování,
  • termín nástupu ideálně listopad 2019.

Z důvodu dovolené se VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ bude konat až od 1. listopadu 2019

 

Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934. Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to nabídka pro Vás, pak nečekejte a pošlete svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz  Těším se na Vás 🙂 Martina 

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

 

KONTAKTY

martina@martinakolackova.cz

702 003 934

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO  02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více] 

Share