Back Office obchodního oddělení  - Brněnsko

 

Jen málokdo by věřil, že skvěle fungující IT systém, který používají i velké a známé firmy jako je Fisher Scientific, Vonekl, Alfun, Elkov elektro apod. má na svědomí tým cca 18 lidí, kteří tvoří celou firmu.

Práce u nás nekončí vývojem a prodejem modulů IS, ale pokračuje implementací a zejména letitou klientskou péčí.

Takový úspěch, který rok od roku narůstá, by nebyl možný, kdyby tu nebyli spokojení lidé na těch správných místech a hlavně kdyby je to nebavilo.  Velký podíl na tom má nejen jejich know-how, vysoká emoční inteligence, selský rozum, ale také majitelé, kteří jsou skvělí odborníci a fungují jako řadoví zaměstnanci (jen s větší zodpovědností).

Na konci roku firma dokončila novou verzi produktu a v zásobě mají spoustu úžasných nápadů, pro které potřebují posílit týmy. A to včetně podpory obchodního týmu.

Současný obchod skvěle šlape v podání pánského dvoučlenného týmu. Do této chvíle oba zajišťují nejen obchod, ale i kompletní související administrativu a komunikaci s realizačním týmem. Nastal okamžik uvolnit si ruce od jednodušší práce a získat tak více času na jednání s klienty a projekty. 

 

Budete to Vy, kdo pomůže našim 2 obchodníkům uvolnit ruce od rutinní práce?

 

Co bude do začátku patřit mezi Vaše hlavní úkoly?

  • pomůžete domlouvat schůzky s klienty v různých fázích (částečně studené kontakty, ale zejména tam, kde už v minulosti něco proběhlo + poptávky), s cílem na logistiku a efektivitu využití času obchodníků,
  • s kolegy budete jezdit i na schůzky, abyste pronikli do světa informačního SW, který naše firma "vyrábí" a současně procesů zákazníků (prostě chceme parťáka, ne jen jednoduchou administrativní výpomoc),
  • pomůžete sepisovat požadavky klientů, zápisy z jednání atp. a ty vkládat do IS,
  • připravíte prezentace, základy nabídek a smluv,
  • můžete se podílet na komunikaci mezi zákazníkem a jednotlivými projekty při implementaci,
  • postaráte se o další administrativu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o nově vytvořené pracovní místo, může se náplň práce i vývoj role ve firmě měnit i podle Vaší šikovnosti a znalostí.

 

Jaká je naše představa o ideálním kandidátovi?

  • nebojí se zvednout telefon, ba co víc, umí si přirozeně komunikovat a získávat důvěru zákazníka,
  • baví ho komunikovat se zákazníky a dávat si informace do souvislostí,
  • dokáže si dávat věci do souvislostí a hlavně je zvídavý a baví ho neustále se učit nové a nové věci (v IT systému souvisí všechno se vším),
  • je pečlivý a pro zákaznicky orientovaný a je na něj spolehnutí (ve firmě se drží slovo a profesní čest),
  • procesní a analytické myšlení pro pochopení požadavků zákazníka a i našeho SW,
  • chce dělat tam, kde nebude jen číslem, ale na jeho práci půjde vidět a reálně může mít dobrý pocit z odvedené práce, 
  • nechybí mu selský rozum, smysl pro humor a lidskost,
  • je ochotný cestovat k zákazníkům, tj. má aktivní ŘP sk. B,
  • pokud má navíc zkušenosti s ERP systémy, je to velké plus.

 

Proč by se Vám u nás mohlo líbit?

  • jsme úspěšná a zdravá firma (po stránce finančního i lidského kapitálu) s dobrým jménem na trhu, která se rozrůstá "chytře" a udržitelně,
  • moderní pracovní prostředí a téměř výhradně pánský kolektiv,
  • budete pracovat pro 2 sympatické obchodníky, kteří staví pracovní vztahy na důvěře,
  • nebudete se nudit - můžete přicházet s novými nápady, jak nám zefektivnit práci,
  • plat ???? + zajímavé kvartální odměny,
  • budete mít pružnou pracovní dobu (jádro je od 9 do 15 hodin),
  • práce je v centru Brna (blízko k vlaku, autobusu i MHD),
  • samozřejmostí jsou zaměstnanecké benefity (sick days, stravenky, nápoje, občerstvení, jazykové kurzy a jiná školení) a také společné firemní akce, které nás baví - jako třeba lyžovačka,
  • možnost vypracovat se v dlouhodobějším horizontu na obchodníka nebo směrem ke koordinaci projektů,
  • a hlavně férové jednání.

 

Termín nástupu dle domluvy - na dobrého člověka si rádi počkáme.

 

Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934. Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to nabídka pro Vás, pak nečekejte a pošlete svůj životopis na e-mail martina@martinakolackova.cz  Těším se na Vás 🙂 Martina 

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

 

 

Toto je naše pracovní útočiště - a může být i Tvoje 🙂

KONTAKTY

martina@martinakolackova.cz

702 003 934

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO  02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více] 

Share