KDYŽ MÁ PERSONALISTA ŠPATNOU PAMĚŤ NA JMÉNA (jako já), tak je to docela průšvih a nezbývá, než si třeba napsat pár klíčových slov z  příběhů konkrétního člověka/firmy a spojit si je technicky se jménem.

Co ale považuji za větší průšvih je, když  zapomínáme, že i my jsme se museli spoustu věcí naučit, protože: „Žádný učený z nebe nespadl.“

Zapomínáme, jak jsme se cítili:

  • když jsme přišli do nové práce a nikoho neznali, – když nám nešlo přehoupnout se v AJ z věčného začátečníka na úroveň B2,
  • když jsme se snažili a zvládli jsme dobře 9 z 10 věcí a nakonec dostali sprďana za tu jednu věc, která nebyla perfektní…

Nemusíme mít dokonale vyvinutou empatii, abychom mohli druhé lidi v jejich situaci pochopit.

Stačí, když si:

  1. uvědomíme a budeme RESPEKTOVAT, že jsme ušli nějakou životní cestu a prostě jen někteří jsou na té cestě před námi a jiní za námi,
  2. BUDEME SI PAMATOVAT, jak jsme se v různých situacích sami CÍTILI a
  3. NEBUDEME JINÝM DĚLAT TO, CO NECHCEME, ABY ONI DĚLALI NÁM.

Přidejte se k diskutujícím na LinkedInu >> 

Martina Koláčková
Profesi personalisty se věnuji 15 let. Pomáhám firmám přitahovat a udržet takové zaměstnance, které potřebují. Společně pracujeme na zlepšení HR procesů a budování Employer Brandingu. Jednotlivcům nabízím kariérové poradenství, životopis a motivační dopis na míru.
 
Jsem empatický srdcař, který by rád vrátil lidským zdrojům jejich lidskost i funkčnost. (Let's make human resources more human)
 
Konkrétně nabízím: HR audit, HR Branding, Recruiting, Grafiku pro personalisty, HR poradenství na míru
 
 
Napsala jsem 3 praktické e-booky Krok za krokem k nové práci, Motivační dopis snadno a rychle a 10+8 mýtů o hledání práce. a vytvořila on-line kurz GRAFIKA PRO PERSONALISTY
 
Více o mně si můžete přečíst zde >>