SKLADNÍK  junior (DO ODVOLÁNÍ JE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ POZASTAVENO)

Firma TECH-LIT CZ roste každým rokem o 20 %, což logicky vyvolává potřebu navýšit i počet skladníků.

A právě teď nastal okamžik, kdy hledáme 3. skladníka do skvěle sehraného týmu.  

 

Jak to u nás na skladě chodí?

  • Zboží máme na ploše 150 m2 (sklad je temperovaný, položky jsou označené abecedně).
  • Fakturační oddělení vystaví fakturu, dodací list a štítky, které předají na sklad.
  • Skladník si vezme "nákupní košík" a kompletuje jednotlivé objednávky, které končí na vyskladňovacím stole. 
  • Poté se pracuje s profesionálním balícím strojem (speciální krabice, elektronické výplně,..), nalepí se etikety a vše se připraví k odeslání. Při balení se pracuje ve dvojici (dvojí kontrola a vzájemná pomoc).
  • Zboží nám vozí z Německa - tj. marketing připraví české popisy a ty je třeba lepit na jednotlivé produkty - součást práce příjmu zboží.

 

Co očekáváme od nového člena skladu?

  • Aby vás práce bavila, byl jste pečlivý, rychlý a měl dobré pracovní návyky.
  • Fyzickou zdatnost - práce není vhodná pro ženy (některé barely váží až 30 kg).
  • Znalost práce na PC není potřeba - každopádně pokud máte vztah k novým technologiím, můžete nám pomáhat s produktovými fotografiemi, videem apod.
  • Přátelskou povahu, přirozenou schopnost pracovat v týmu a pomáhat si.
  • Výhodou je zkušenost s ručním elektrickým VZV.

 

Proč u nás budete rád pracovat?

  • Pracovní doba je od pondělí do pátku od 7:30 do 16 hodin.
  • Finanční odměna je 18 tis. Kč hrubého, po prvním roce od nástupu nárůst fixní mzdy na 20 tis. Kč hrubého, po 2 letech 22 tis. Kč hrubého.
  • Po 6 měsících od nástupu vám náleží odměny z obratu firmy (cca 2 - 3 tisíce Kč čistého k platu měsíčně)
  • Práce v sehraném stabilním týmu - totéž platí pro celý back office. Kolegové si tu pomáhají, táhnout za jeden provaz (a ne jen proto, že získávají bonusy za obrat celé firmy, ale protože to mají prostě v povaze).
  • Práce ve stabilní české společnosti s 10 letou tradicí, dobrými obchodními výsledky a s jasnou vizí do budoucna. Férové jednání je u nás samozřejmostí.
  • Nástup ideálně duben/květen 2018.
  • Místo výkonu práce Hradec Králové.

 

Oslovila Vás naše nabídka? Pak na nic nečekejte a pošlete nám, prosím, svůj životopis a ideálně i krátký motivační dopis (proč byste u nás chtěli pracovat) na e-mail prace@tech-lit.cz. Kontaktovat vás bude přímo vedoucí provozu, pan Martin Čáslavský.

Máte-li jakékoliv dotazy, kontaktujte mě na níže uvedeném telefonu nebo e-mailu.

Těšíme se na vás.

 

Martina Koláčková,  tel. 702 003 934. e-mail martina@martinakolackova.cz 

 

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO  02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více] 

 

MÁTE-LI DOTAZ, VOLEJTE  

702 003 934

OSLOVILA VÁS NĚKTERÁ Z NABÍDEK? POŠLETE MI, PROSÍM, SVŮJ ŽIVOTOPIS NA TUTO E- MAILOVOU ADRESU

martina@martinakolackova.cz

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ing. Martina Koláčková, IČO  02382113 a sídlo Ostrůvek 678, Rajhrad, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. [zobrazit více] 

S platností do 24. 5. 2018 včetně -  souhlasíte odesláním Vašeho životopisu se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

Reference mých spokojených zákazníků

"Při hledání nové práce, rozeslání mnoha životopisů a absolvování mnoha pohovorů (v dosti případech ne zrovna příjemných) jsem měla to štěstí, že jste mě oslovila právě Vy, paní Koláčková. Touto cestou bych Vám chtěla moc poděkovat za Váš lidský přístup. Nejednala jste se mnou jako se zbožím, ale jako s lidskou bytostí, která má problém. Stále se mnou udržujete kontakt a zajímáte se o to jak se mi daří. Nic podobného jsem nezažila a za to Vám moc děkuji. S novou prací jsem moc spokojená.  Přeji Vám mnoho spokojených uchazečů o práci. S čistým svědomím Vás mohu vřele doporučit.
paní Marta Žákovápracovnice ve výrobě
"Dobrý den, jsem velmi vděčný za zprostředkování brigádnické pozice ve firmě DI Industrial, ve které se mi opravdu líbí. Paní Koláčkovou jsem byl telefonicky kontaktován již druhý pracovní den po odeslání životopisu. Byla mi popsána společnost, u které jsem měl zájem o spolupráci, její současná situace a vyhlídky do budoucna. Hned jsem měl také možnost navrhnout, kdy bych se mohl dostavit na osobní pohovor u dané firmy a dostal jsem všechny potřebné informace. I po navázání spolupráce měla paní Koláčková z agentury upřímnou starost, jestli jsem na dané pozici spokojen, a vedli jsme takřka přátelskou konverzaci. Chtěl bych jí moc poděkovat za spolupráci a za zprostředkování pracovní pozice.
pan Jiří Musilstudent VUT
"Pani Koláčková svojím veľkým všeobecným prehľadom a odborným prístupom vedie pohovor na vysoko profesionálnej úrovni, pričom vytvára priateľskú atmosféru. Zároveň jej chcem touto formou vysloviť poďakovanie za všetko čo pre mňa urobila."
pan Miroslav Bruškoobchodně - technický manažer
"Dobrý den paní Koláčková, s Vaší prací jsem byla moc spokojena. Příjemný a velice lidský, otevřený projev mi navodil pocit upřímnosti a snahy pomoci. Následný zájem byl výborný, a i když celá akce nevedla k výsledku, jak bychom chtěly, byla jsem spokojena. Určitě bych se na Vás v budoucnu znovu obrátila a doporučila všem, kteří práci hledají."
paní Renata Smažilovánákupčí
"Dobrý den, velice rád bych poděkoval paní Martině Koláčkové za vysoce profesionální přístup, se kterým se mě ujala při zprostředkování zaměstnání. Kontaktovala mě již druhý den po mé odpovědi na inzerát a ještě tentýž jsme spolu domluvili přijímací pohovor. Všechny potřebné informace mi pravdivě sdělila a z rozhovoru s ní jsem měl velice příjemný dojem.Mohu tedy zodpovědně říci, že spolupráci s paní Martinou Koláčkovou upřímně všem doporučuji."
pan Petr Knížesvářeč
"Spolupráce s Vámi, paní Koláčková, byla na vysoké úrovni profesionality. Veškeré informace jsem dostal hned a bez známek jakéhokoliv zamlžení detailu o dané pozici. Komunikace z Vaší strany byla dostatečná a přesná, s příjemným vystupováním i snahou po dokončení celého procesu uchazeče o zaměstnání. Vřele doporučuji spolupráci s Vámi."
pan Vladislav Kvapilpřípravář před lakováním/maskér
"S práci paní Koláčkové jsem byl nadmíru spokojen. V 55 letech se mi velice těžko sháněla práce a oslovil jsem mnoho personálních společností (vlastně všechny v okolí Brna) a odpověděl jsem na tisíce inzerátů. Reakcí bylo jen hrobové ticho nebo v lepším případě automat, který mi sdělil, že jestliže se do měsíce nikdo z firmy neozve, tak se neozve už nikdy. A neozval. Vždycky jsem si myslel, že když člověk chce, tak si práci najde, ale opak byl pravdou. Jaké bylo mé překvapení, když se mi ozvala paní Koláčková. A jaký to byl šok, když o mne projevila nehraný zájem. O 55tiletého "dědka". Velice detailně jsme probrali moje schopnosti a zkušenosti. Dávala mi spousty otázek a já podle skutečnosti odpovídal. Potom mi paní Koláčková nabídla několik možností volných pracovních pozic, ze kterých jsme společně vybrali jednu finální. Do firmy poslala velice podrobně a kvalifikovaně rozpracovaný životopis, na jehož základě a pohovoru s majiteli firmy jsem byl vybrán na pozici obchodního zástupce. Ještě jednou bych chtěl paní Koláčkové poděkovat za její osobitý přístup. Dělá to úplně jinak, než ostatní personalisté. A dělá to velmi dobře."
Antonín Procházkatechnicko-obchodní zástupce
"Setkání s paní Koláčkovou pro mne bylo velkým přínosem a též příjemnou zkušeností. Paní Koláčkovou považuji za vynikající personalistku, za profesionálku, která je pro svoji práci zapálená a právě proto patří mezi ty nejlepší. Vzhledem k vysoké míře empatie dokáže skvěle komunikovat a odhadnout jak potenciál uchazeče, tak vyhodnotit jeho kompatibilitu s požadavky zaměstnavatele. Pohovory s paní Koláčkovou se nesou v duchu otevřenosti a vstřícnosti, takže kandidát se nebojí projevit své vlastní názory - cítí, že budou respektovány. Současně je schopna výstižně kandidátovi přiblížit zaměstnavatele, nastínit atmosféru panující ve firmě, firemní strategie a hodnoty. Můj současný zaměstnavatel mne na doporučení paní Koláčkové přijal na pozici nákupčí. Moje práce mne opravdu baví a ve firmě jsem spokojená. Domnívám se, že moje práce je pro firmu přínosem a že spokojenost je tedy na obou stranách :-). Paní Koláčková, děkuji Vám a přeji hodně pracovních i osobních úspěchů ! Těším se, až se opět u nás ve firmě setkáme osobně."
Lenka Žáčková, nákupčí
"Vážená paní Koláčková Jsem velice rád, že mohu přispět a pozitivně zhodnotit Vaši práci. Musím velmi vyzdvihnout Váš profesionální přístup při zprostředkování zaměstnání. Při našem jednání jste byla schopna odpověď nejen na všechny mé otázky týkající se požadavků uchazeče, ale pomoci i po stránce lidské. Z Vašeho projevu byla cítit snaha a chuť, co nejlépe a nejrychleji najít vhodné pracovní uplatnění. Přestože jsem na Vaše doporučení nebyl vybrán, byla jste jediná, která smysluplně reagovala na důvod, proč jsem nebyl vhodný kandidát. Ihned jsem si uvědomil, že za nezdarem nemusí být věk, patřičné vzdělání nebo nedostatečné znalosti, ale jen nejistota zaměstnavatele o moji další budoucnost. Přeji Vám hodně úspěchů a co nejvíce spokojených a vděčných uchazečů."
pan Libor Nechvátalobchodník
"Za spolupráci s paní Koláčkovou jsem vděčný hlavně nejen kvůli vstřícnému přístupu během výběrového řízení ale i po nástupu do zaměstnání. Již během pohovoru mi sdělila všechny důležité informace o firmě a jejím zaměření, popisu pracovní pozice, na kterou jsem se hlásil, i jak bude vypadat další postup při výběrovém řízení. Po nástupu do nového zaměstnání jsme stále v kontaktu, její zájem o moji spokojenost v zaměstnání je milým překvapením. Touto cestou Vám děkuji."
pan Pavel Kubišchemik

Další písemné reference naleznete i na mém profilu profesní sítě LinkedIn.