NABÍDKA PRO FIRMY

Jsem tu převážně pro MALÉ a STŘEDNĚ VELKÉ SPOLEČNOSTI, které umí skvěle svůj business, ale buď se jim nedaří nějakého pracovníka najít anebo nemají nikoho, který by se tomuto procesu intenzivněji věnoval.

 

Působím nejvíce na jižní Moravě, ale nebráním se ani zakázkám v rámci celé ČR.

 

MŮŽU VÁM POMOCI JAKO

Ideální pro firmy, kterým se nedaří pracovníky najít anebo na to nemají prostor. A hlavně pro ty, kteří hledají obchodního partnera, který jim skutečně poradí a nebude pouze posílat slepé životopisy.

Ideální pro firmy, které si nemůžou dovolit služby personální agentury a přesto potřebují poradit kde a jak najít vhodné pracovníky do svých týmů v době, kdy je kvalitních lidí na trhu práce nedostatek.

jinými slovy, jsem tu pro Vás, pokud chcete...

  • poradit s inzercí práce, vytvořit kariérní stránky a zlepšit personální marketing

    Dnes je viditelný nedostatek šikovných lidí, kteří hledají anebo uvažují o změně zaměstnání. Víc než kdy jindy je proto důležité umět vystihnout silné stránky firmy a vzbudit tak zájem u dobrých pracovníků.
  • najít vhodného zaměstnance

    Mám zkušenosti s hledáním pracovníků na všech pracovních úrovních (od výrobních pozic po top management), aktivně využívám profesní sít LinkedIn (mám více než 1 000 kontaktů v databázi) a přímé vyhledávání pracovníků (executive search)
  • analyzovat současný proces hledání práce ve Vaší firmě a získat vhodná doporučení

    Výběrové řízení má svá pravidla, aby mohlo být efektivní. Někdy stačí dělat chyby, které se zdají být bezvýznamné, ale ve skutečnosti mohou vzbudit u kandidátů nedůvěru. Ti nakonec dají přednost jinému zaměstnavateli.
  • individuální školení/konzultace pro pracovníka, který u Vás hledá zaměstnance

    Řada firem nemá vlastního personalistu, protože jej kapacitně nevyužije. Hledání zaměstnanců pak mají často na starosti sekretářky nebo jiní manažeři firmy, kteří nemají dostatečný přehled o možnostech a tipech, které by proces hledání zefektivnily. Mým cílem je vidět celodenní provoz a navrhnout řešení, jak danou práci zefektivnit.
  • domluvit se na individuálních konzultacích dle našich potřeb

    Analýza spokojenosti zaměstnanců, benefity, procesní záležitosti (popis pracovní pozice/job description) a další.

CO VÁM NAŠE SPOLUPRÁCE PŘINESE?

  • časovou a finanční úsporu

    Doby, kdy stačilo vytvořit inzerát a hrnuly se davy lidí je dávno pryč. Dnes je třeba je třeba vyhledávání věnovat mnohem více času - a čas jsou peníze.
  • partnera v oblasti lidských zdrojů

    Moje práce není o zaslání životopisů a vyfakturování odměny. Jde mi o to, abyste Vy i Vaši noví zaměstnanci byli spokojení, a proto udržuji vztahy založené na důvěře nejen s Vámi, ale i se zájemci o práci. Díky tomu mám dostatek informací, abych pojmenovala příležitosti a rizika vaší vzájemné spolupráce nejen před nástupem, ale i v průběhu zkušební doby.
  • mentora / kouče

    Rádi byste si nábory i další aktivity dělali sami, ale potřebovali byste nejdřív, aby Vám někdo předal tzv. BEST PRACTICES a naučil Vás, kde a jak získávat ty pravé lidi pro Vás? Velmi ráda Vám tyto zkušenosti a znalosti předám.
  • klidné spaní

    Jenom s lidmi, se kterými budete rezonovat, dokážete vybudovat dlouhodobě udržitelný business, který Vám přinese klidné spaní.

PROČ SPOLUPRACOVAT PRÁVĚ SE MNOU?

Když si plácneme ke spolupráci, stává se z obchodního JÁ - VY obchodní partnerské MY. Kopu za Vaši firmu a pomůžu Vám najít lidi, kteří pro Vás budou rádi pracovat a Vy s nimi budete spokojení. Svoji práci dělám tak, abych se pod ni mohla podepsat a dělat dobré jméno nejen Vám, ale i sobě.

10 LET ZKUŠENOSTÍ V OBORU

praxe jako personalista v mezinárodní společnosti, spolupráce s vybranými personálními agenturami a nyní jako externí personalista na volné noze

PŘEHLED NA TRHU PRÁCE

zkušenosti s pracovními portály, inzercí, databázemi, hledáním na sociálních sítích (mám více než 1500 spojení na síti LinkedIn), přímé oslovování kandidátů (headhunting), přehled na výrobních pozicích v oblasti strojírenství

PLATNÉ POVOLENÍ

vlastním povolení ke zprostředkování zaměstnání a poradenství v oblasti hledání práce

STRATEGIE Win/Win

předávám všechny relevantní informace tak, aby vznikl dlouhodobý zaměstnanecký vztah a obě strany (zaměstnanec i zaměstnavatel) se staly vítězi

MOJE HODNOTY

profesionalita, férové jednání, úcta k člověku jako k lidské bytosti, důraz na kvalitně odvedenou práci, diskrétnost

MOJE OSOBNÍ VLASTNOSTI

empatie, přátelské a přímé jednání, umění naslouchat, otevřenost, vstřícnost

 

 

 

PRO KOHO SPOLUPRÁCE SE MNOU NENÍ VHODNÁ?

Jsem otevřená a přímá, a proto budu mluvit otevřeně i o tom, pro koho spolupráce s mnou není. Není to výraz arogance, ale naopak respektu k Vašemu i mému času a potažmo i financím.

 

CENÍK NABÍZENÝCH SLUŽEB

Protože každá firma a její potřeby jsou jedinečné, každá zakázka je jinak náročná a téměř vždy celá ušitá na míru. Cena se tak odvíjí vždy od konkrétní poptávky. 

 

PRVNÍ KONZULTACE JE ZDARMA 

Nebojte se mě nezávazně kontaktovat a prodiskutovat Vaši situaci.

+420 702 003 934

martina@martinakolackova.cz

Přečtěte si, jak s mojí prací byli spokojeni někteří z mých zákazníků

Martina je zkušený profesionál. Jednání s ní je rychlé a bez zbytečné "omáčky". Během jednoho setkání se dokáže napojit na klienta, nasát atmosféru a přesně otipovat vhodné kandidáty. Ráda opět využiji jejích služeb.

Mgr. Pavla Křížová, HR manažerkaAvenier, a.s.

S paní Koláčkovou jsme se dostali díky jejím HR technikám, přístupu a metodice do úplně jiné "ligy" náboru a výběru lidi a tím si zlepšili celkový růst firmy. Dostáváme konkrétní feedback na uchazeče, zlepšuje to i pohled zaměstnance na firmu. Celkově si chceme držet díky náboru lepších lidi prostřednictvím paní Koláčkové top class rating.

Robert Škaloud, CEOTECH-LIT

"Za velmi krátkou dobu došlo k porozumění firemních potřeb a směru jakým se firma chce v budoucnu profilovat s ohledem na pracovní sílu. Tato synergie se velmi brzy promítla v našich zaměstnaneckých řadách, kdy firma přijímá jen ty správné a kvalitní zaměstnance, kteří jdou za cíli společnosti. Oceňuji zejména individuální přístup ke každé hledané pozici a nadstandardní služby plynoucí z exkluzivity. Za profesionální práci pro naši firmu upřímně děkuji."

Ing. Pavel Sedláček, jednatel společnosti DI industrial s.r.o.

"Spolupráce s paní Koláčkovou byla pro naši společnost velmi přínosná. Díky jejímu profesionálnímu a velmi proaktivnímu přístupu vyhledala v poměrně krátkém čase několik vhodných kandidátů na pozici, kterou jsme se vlastními silami snažili bez jakéhokoli úspěchu obsadit již několik měsíců. Rádi bychom tímto paní Koláčkové poděkovali za velmi dobře odvedenou práci, byla to pro nás zajímavá a přínosná zkušenost."

Mgr. Danuše Brynychová, manažerkaKarlova pekárna s.r.o.

"Martina je výborný specialista v oblasti HR, i přes složitost oboru pekařského průmyslu obsadila během krátké doby pozice, které jsme jako firma nebyli schopni obsadit nejméně rok. Mimo to je Martina skvělý člověk, přinášející neustále nové inovační nápady v oblasti zkvalitnění zaměstnaneckého prostředí. Její služby mohu 100% doporučit!"

Ing.Martina Kornfeilová, jednatelka společnostiKornfeil spol. s r.o.

"S inženýrkou Koláčkovou jsem začal spolupracovat na základě doporučení. Již od počátku mne zaujala příjemnou osobní formou spolupráce, velmi detailním zjišťováním potřeb naší společnosti a ochotou se maximálně přizpůsobit velmi specifickým požadavkům. Nejvíce mi pomáhalo, když se k pohovoru na danou pozici dostaví již prověření uchazeči, kteří svými zkušenostmi splňují dané požadavky a i jejich osobnostní profily zapadají do kolektivu naší firmy. Doufám, že naše spolupráce bude nadále pokračovat."

Ing. Tomáš Kočí, ředitelKočí a.s.

"Jako majitele poradenské firmy mě fascinuje, že Martina dokáže vždy přesně pochopit naše potřeby. Každý vytipovaný kandidát, se kterým se osobně sejdeme, se na danou pracovní nabídku hodí nejen profesně, ale i lidsky. Její pomoc nástupem nového zaměstnance nekončí. Společně konzultujeme i další kroky vedoucí k tomu, aby naše firma patřila k žádaným zaměstnavatelům. Spolupráce s Martinou si vážím a děkuji za ni."

Ing. Jakub Tománek, výkonný ředitelResea s.r.o.

V naší společnosti již delší čas řešili neefektivnost při obsazování obchodních pozic kvalitními lidmi. Toto se nám dlouhodobě nedařilo. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli hledat řešení jinde, jelikož jsme chápali, že naše síly již na to nestačí. Po delším hledání vhodného externího personalisty, jsme se rozhodli oslovit paní Martinou Koláčkovou, Ing. Líbilo se nám, že není člověk, který skočí po každé šanci mít klienta. Pečlivě zvažuje, jestli ke konkrétní spolupráci přistoupit a jestli její práce v dané situaci dokáže přinést hodnotu a kýžený výsledek. Jsem velmi rád, že se stala naším partnerem v oblasti HR. Přinesla nový pohled na tuto oblast a ukázala na nedostatky, které jsme sami neviděli (způsob inzerce, odměňování, komunikace s uchazeči apod.) V současné době tak přijímáme každý měsíc cca 4 nové obchodní zástupce a komunikaci Tech-litu směrem k potenciálním zaměstnancům stále zlepšujeme. Spolupráce s Martinou Koláčkovou nám vyhovuje i lidsky – nebojí se pojmenovat nedostatky a efektivně navrhnout a realizovat možná řešení.

Ing. Martin Čáslavský, Back Office ManagerTECH-LIT

Další písemné reference naleznete i na mém profilu profesní sítě LinkedIn.

MŮŽETE MĚ KONTAKTOVAT:

martina@martinakolackova.cz  

+420 702 003 934