AŽ PŘIJDE DALŠÍ EKONOMICKÁ KRIZE, BUDEME SI opět VYBÍRAT TY NEJLEPŠÍ ZAMĚSTNANCE ..

Ano, nezaměstnanost se sice zvýší, ale otázkou je:

▶ Jací zaměstnanci z firem odejdou jako první. Často jsou to ti, se kterými jsou zaměstnavatelé nejméně spokojení (ale pozor, nemusí to být vždycky ti méně schopní, ale i ti, kteří ukazují na potřeby změny).

▶ Budou ti dobří mít chuť jí k vám pracovat? Nabídnete jim něco víc, než srovnatelný plat a spoustu planých slibů?

▶ Lidé si za poslední měsíce zvykli na určitý standard a nebudou chtít tolik slevit. A nemyslím peníze. Hledají smysl v práci a cokoliv, co jim (často i jen na nevědomé úrovni) vrací vloženou energii.

Neřešte to, co bude až někdy. Berte KRIZI (na trhu práce) jako příležitost NAUČIT SE S DOSTUPNÝCH ZDROJŮ vytěžit co nejvíce. Prostě jako OČISTU – nefunkční nahradit funkčními.

Přestaňte se litovat, že nejsou lidi a raději pracujte na tom, abyste se naučili naslouchat svým lidem, naučili se táhnout za jeden provaz (ideálně stejným směrem) a dávali o své firmě vědět třeba kariérními stránkami (které plní funkci jen pokud jsou autentické a pravdivé).

Pojmenujte svoje FIREMNÍ DNA, svoji identitu a budujte svůj Brand = DOBRÉ JMÉNO ZAMĚSTNAVATELE.

Přidejte se k diskutujícím na LinkedInu >> 

Martina Koláčková

Profesi personalisty se věnuji více než 11 let. Pomáhám firmám přitahovat a udržet takové zaměstnance, které potřebují. Společně pracujeme na zlepšení HR procesů a budování Employer Brandingu. Současně jsem průvodcem jednotlivcům při hledání toho nového zaměstnání.
 
Jsem empatický srdcař, který by rád vrátil lidským zdrojům jejich lidskost i funkčnost. (Let's make human resources more human)
 
Konkrétně nabízím: HR analýzy, HR Branding, Recruiting, HR poradenství.
 
 
Napsala jsem 3 praktické e-booky Krok za krokem k nové práci, Motivační dopis snadno a rychle a 10+8 mýtů o hledání práce.
 
Více o mně si můžete přečíst zde >>

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *